با قابلیت جدید اپل واچ اولترا تمرینات ورزشی خود را مدیریت کنید

برنامه Oceanic+

برنامه Oceanic+ برای اپل واچ اولترا امروز صبح عرضه شد. این برنامه شخص ثالث اپل واچ اولترا را به یک رایانه غواصی تفریحی و یا ورزش های زمستانی را می‌دهد.

به گزارش تک ناک، با حرکت از اقیانوس به سمت کوه‌های برفی، کارایی اپل واچ اولترا برای اسکی‌بازان و اسنوبوردکاران نیز بهتر شده است.

کاربران اپل واچ اولترا اکنون می توانند به لطف آخرین نسخه Slopes با فشار دادن دکمه Action مستقیماً ورزش اسکی یا اسنوبرد خود را آغاز کنند.

به‌روزرسانی امروز Slopes با پشتیبانی از اشتراک آن در اپل واچ و آیفون، آن را به یکی از اولین برنامه‌های شخص ثالث بهره‌مند از دکمه جدید Action تبدیل می‌کند. دکمه Action در حال حاضر در انحصار اپل واچ اولترا است.

پس از نصب نسخه فعلی Slopes، کاربران اپل واچ اولترا می توانند دکمه Action را از طریق برنامه تنظیمات به Slopes اختصاص دهند. تمرین را به عنوان Action و سپس Slopes را به عنوان برنامه مورد استفاده انتخاب کنند.

حال می‌توان راه اندازی Slopes یا شروع خودکار تمرین را با باز کردن برنامه انتخاب کرد. Slopes به کاربر امکان انتخاب بین اسکی، اسنوبرد و سایر انواع تمرین برای شروع خودکار با دکمه Action را می‌دهد. در اپل واچ اولترا همچنین می توان با فشار دادن همزمان دکمه Action و دکمه کناری، تمرین را در Slopes متوقف کرد.

Slopes در اپل واچ اولترا فقط از دکمه Action برای ردیابی سریع تمرین اسکی استفاده نمی کند. این برنامه همچنین طی آخرین به‌روزرسانی خود با تشخیص استراحتگاه، هنگام آغاز تمرین، می‌تواند آن را شروع کند. سازندگان Slopes افزودند این نسخه جدید پشتیبانی از Siri را برای شروع تمرینات در برنامه نیز بهبود بخشیده‌است.

با قابلیت جدید اپل واچ اولترا تمرینات ورزشی خود را مدیریت کنید

همچنین گزینه جدیدی برای تغییر خودکار هر ساعت اپل به حالت قفل آب در هنگام شروع تمرین با Slopes وجود دارد. با غیرفعال کردن ورودی لمسی در اپل واچ تا زمان نگه داشتن Digital Crown برای چند ثانیه، از فشار تصادفی بر صفحه در برنامه جلوگیری می شود.

قبل از سفر برفی بعدی خود، Slopes را برای آیفون، Apple Watch (line of smartwatches created by Apple Inc.) ، و آیپد بررسی کنید! برنامه Oceanic+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.