برنامه Phone Link در دسترس کاربران iOS قرار گرفت

برنامه Phone Link در دسترس کاربران iOS قرار گرفت

مایکروسافت، طی چند ماه گذشته، پس از آزمایش پشتیبانی Phone Link برای دستگاه‌های iOS در ویندوز ۱۱ ، اکنون آن را به شکل عمومی منتشر کرده است.

به گزارش تکناک، مایکروسافت در پست وبلاگ خود این پشتیبانی را به صورت زیر توضیح داده است:

پس از فعال‌سازی Phone Link توسط کاربر ویندوز 11، این برنامه از برقراری تماس، دریافت پیام و دسترسی به مخاطبین در آی‌اواس پشتیبانی می‌کند. یعنی در صورت عدم استفاده از تلفن خود حین کار با سیستم ویندوزی، می‌توانید درباره نحوه دریافت اعلان‌ها در رایانه شخصی ویندوزی خود تصمیم‌گیری و اقدام مورد نظر را از سوی سیستم انتخاب کنید.

Phone Link  با ارسال پیام‌ها بر روی بلوتوث به مخاطبان عمل می‌کند. سپس سیستم‌عامل iOS (mobile operating system by Apple Inc.) این پیام‌ها را می‌گیرد و آن‌ها را از طریق iMessage ارسال می‌کند، به طوری که سیستم‌عامل اپل هنگامی که متوجه می‌شود شما یک پیام به کاربر آیفون ارسال می‌کنید، به صورت خودکار آن را به حباب‌های آبی تغییر می‌دهد. سپس Phone Link پیام‌های دریافتی را از طریق اعلان‌های بلوتوث رصد می‌کند و آن‌ها را در برنامه روی ویندوز 11 نشان می‌دهد.

همچنین درصورت نیاز به به دسترسی به عکس های آیفون خود در رایانه ویندوزی، ادغام ایجاد‌شده میان iCloud و Photos در ویندوز 11 این کار را به یک فرآیند ساده تبدیل می‌کند.

فرآیند انتشار گسترده و عرضه همگانی این برنامه و دسترسی همه کاربران ویندوز 11 به آن چند هفته به طول خواهد انجامید. با جستجوی برنامه Phone Link در نوار وظیفه ویندوز 11 می توانید انتشار به روز رسانی آن برای iOS را بررسی کنید. مدتی است مایکروسافت از این قابلیت ها در Phone Link برای کاربران تلفن های اندرویدی پشتیبانی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

technoc-instagram