اضافه شدن یک قابلیت جذاب به اپلیکیشن خبری Artifact

برنامه خبری Artifact قابلیت جدیدی با نام  Summarizeرا به عنوان بخشی از آخرین به روز رسانی خود برای اندروید و iOS ارائه کرده است.

برنامه خبری Artifact قابلیت جدیدی با نام  Summarizeرا به عنوان بخشی از آخرین به روز رسانی خود برای اندروید و iOS ارائه کرده است.

به گزارش تکناک، وظیفه این ابزار، همانطور که از نام آن مشخص است، کوتاه و خلاصه کردن هر مقاله به شکل نکات موردی با کمک هوش مصنوعی است.

برای استفاده از این ابزار در برنامه خبری Artifact ، روی دکمه Aa در بالای هر خبر کلیک، سپس گزینه Summarize را انتخاب کنید. سپس خلاصه‌ای کوتاه از آن خبر در بالای صفحه ظاهر می شود. علاوه بر عنوان موردی نکات موجود، هوش مصنوعی می‌تواند خبر را در سبک‌های مختلفی از جمله Explain Like I’m Five، Emoji، Poem و Gen Z خلاصه کند. به منظور انتخاب از بین این سبک ها، روی منوی سه نقطه در بالا سمت راست summary card بزنید.

برنامه خبری Artifact

Artifact این قابلیت را در پست وبلاگ خود اینگونه توضیح می‌دهد: این ابزار برای درک “نکات مهم یک مقاله” بدون خواندن کل مطلب مفید است.  با این حال، همچنین گوشزد می‌کند: خلاصه مطلب جایگزین درک کل متن مقاله نمی‌شوند. هوش مصنوعی قدرتمند است، اما هر از گاهی ممکن است مرتکب اشتباهاتی نیز شود، بنابراین بررسی مطابقت خلاصه با متن کامل مقاله مهم است.

Artifact در اوایل سال جاری توسط کوین سیستروم و مایک کریگر از بنیانگذاران اینستاگرام راه اندازی شد. این برنامه خبری رایگان برای اندروید و iOS در دسترس است و نیازی به ثبت نام ندارد. در کنار قابلیت‌های متنوع آن، می‌توان به امکان پیوند آن با مخاطبین و اطلاع از مقالات مورد توجه دیگران اشاره کرد. چنین مقالاتی با یک نشان ویژه در برنامه برچسب گذاری می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.