اعلام برنامه زمانبندی بروزرسانی اندروید13 برای گوشی های سامسونگ

اعلام برنامه زمانبندی بروزرسانی اندروید13 برای گوشی های سامسونگ

پس از عرضه در گوشی‌های پیکسل در اوایل سال جاری، ا بروزرسانی اندروید13 اکنون به دستگاه‌های سامسونگ گلکسی خارج از برنامه بتا می رسد.

به گزارش تکناک، در این مقاله به اینکه که چه دستگاه هایی قبلاً به روز رسانی خود را دریافت کرده اند و کدام یک احتمالاً در ماه های آینده آن را دریافت خواهند کرد می پردازیم.

چه چیز جدیدی در دستگاه های سامسونگ عرضه می شود؟
اندروید 13 در مقایسه با اندروید 12 که قبل از آن عرضه شده بود، یک آپدیت بسیار کوچک است. با اندروید 13 ، گوگل در تلفن‌های Pixel کاملاً طراحی پلتفرم تغییر داد و «Material You» را با رنگ‌های خاص معرفی کرد، ولی به‌روزرسانی امسال در سامسونگ بسیار کوچک‌تر است.

در گوشی‌های هوشمند سامسونگ، اندروید 13 تغییراتی را در سطح سیستم به همراه دارد، از جمله رنگ‌های بیشتر برای نسخه Material You سامسونگ و “پالت رنگ” در تم رابط کاربری. آیکون ها در صفحه اصلی اکنون از برنامه های شخص ثالث نیز پشتیبانی می کنند. همچنین ویژگی‌های حریم خصوصی مختلفی در سطوح پایین‌تر وجود دارد، اما بخش عمده‌ای از ویژگی های جدید اندروید 13 در گوشی‌های هوشمند گلکسی توسط سامسونگ طراحی شده است.

One UI 5.0 آخرین نسخه پوسته سامسونگ در اندروید 13 است و تعدادی ویژگی جدید را به همراه دارد. این پوسته شامل به روز رسانی های «تشخیص حریم خصوصی» هنگام اشتراک‌گذاری عکس‌ها، داشبورد جدید حریم خصوصی و تب امنیت مشابه آنچه Google ساخته است، می‌شود. یک صفحه قفل جدید با ویژگی های قابل تنظیم بیشتر؛ “حالت تعمیر و نگهداری”، که داده های کاربر را هنگام ارسال گوشی هوشمند برای تعمیر غیر قابل دسترس می کند. ویجت ها با قابلیت استک و بیشتر. قرار بود این آپدیت در نهایت پشتیبانی از چند کاربر را به همراه داشته باشد، اما سامسونگ در طول برنامه بتا آن را حذف کرد.

اندروید 13 در حال حاضر در این دستگاه های سامسونگ در دسترس است
از اکتبر 2022، سامسونگ اندروید 13 را برای سه گوشی هوشمند عرضه کرده است. در 24 اکتبر، One UI 5.0 با اندروید 13 برای همه دستگاه‌های سری گلکسی S22 در سراسر جهان با تأخیرهایی در مدل‌های شرکت مخابراتی و برخی مناطق آغاز شد.
Galaxy S22 – اکنون در دسترس است
Galaxy S22+ – اکنون در دسترس است
Galaxy S22 Ultra – اکنون در دسترس است

این فهرست در ماه‌های آینده به‌طور مداوم به‌روزرسانی می‌شود

دستگاه های گلکسی چه زمانی بروزرسانی اندروید13 سامسونگ را دریافت می کنند؟
اگر الگوی معمول سامسونگ پابرجا بماند، اکثر دستگاه‌های پرچم‌دار مدرن و پشتیبانی‌شده در عرض چند هفته به‌روزرسانی خواهند شد و دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه و سایر محصولات انحصاری منطقه‌ای در طول سال 2023 به‌روزرسانی خواهند شد.
به طور کلی، اکثر گوشی‌های هوشمند سامسونگ اکنون حداقل تا سه سال پس از عرضه، به‌روزرسانی‌های اصلی اندروید را تضمین شده دریافت می‌کنند، به این معنی که لیست بسیار بزرگی از دستگاه‌هایی که قرار است به‌روزرسانی شوند وجود دارد. می توانید خط مشی به روز رسانی گوشی هوشمند سامسونگ خود را در زیر بررسی کنید.

برنامه بروزرسانی اندروید13 سامسونگ

اکتبر 2022:گلکسی اس 22- Galaxy S22+ -Galaxy S22 Ultra

نوامبر 2022:گلکسی زد فولد 4 -گلکسی زد فلیپ 4- گلکسی زد فولد 3 -گلکسی زد فلیپ 3 -گلکسی اس 21 -Galaxy S21+ – -alaxy S21 Ultra -گلکسی نوت 20 -گلکسی نوت 20 اولترا -گلکسی اس 20 -Galaxy S20+ -گلکسی اس 20 اولترا -گلکسی تب اس 8 -Galaxy Tab S8+ – گلکسی تب اس 8 اولترا – گلکسی تب اس 7 – Galaxy Tab S7+ – Galaxy Quantum3 – گلکسی A53 5G – گلکسی A33 5G

دسامبر 2022: گلکسی زد فولد 2 -Galaxy Z Flip 5G- گلکسی زد فلیپ-Galaxy S20 FE -Galaxy Tab S7 FE – Galaxy Tab S7 FE 5G -گلکسی تب اس 6 لایت -کهکشان A کوانتومی -Galaxy A Quantum2 -گلکسی A52s 5G -گلکسی A51 5G -گلکسی A42 5G -گلکسی A32 -گلکسی جامپ -گلکسی جامپ 2

ژانویه 2023: گلکسی تب A8 -گلکسی تب A7 Lite -Galaxy Tab Active 3 -گلکسی بادی -گلکسی بادی 2 – Galaxy Wide6 – Galaxy Wide5 -گلکسی A23 -گلکسی A13 -گلکسی M12
Galaxy XCover 5
فوریه 2023: Galaxy Tab Active 4 Pro

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

technoc-instagram