آغاز شمارش معکوس برای عرضه عمومی One UI 5.0 سامسونگ

سامسونگ در جریان رویداد SDC22 نسخه جدید One UI یعنی به‌روزرسانی میان‌افزار One UI 5.0 مبتنی بر Android 13 را مورد بحث قرار داد.

پس از هفته‌ها آزمایش به‌روزرسانی میان‌افزار One UI 5.0 مبتنی بر Android 13 از طریق تعداد انگشت شماری از نسخه‌های بتا در بازارهای منتخب، سرانجام سامسونگ در جریان SDC22 نسخه جدید One UI را مورد بحث قرار داد.

به گزارش تک ناک،  به‌روزرسانی One UI 5.0 تقریباً برای خروج از مراحل بتا آماده است و اولین سیستم عامل به سرعت در حال آماده شدن برای عرضه عمومی است.

تاکنون، سامسونگ چهار به‌روزرسانی بتای One UI 5.0 را برای سری گلکسی S22 در چند بازار منتشر کرده است. مشخص نیست که آیا چهارمین نسخه بتا آخرین نسخه خواهد بود یا خیر، و تاریخ دقیقی که این به‌روزرسانی از مراحل بتا خارج می‌شود و گلکسی اس 22 را در شعبه میان‌افزار عمومی قرار می‌دهد، مشخص نیست.

با این وجود، کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ 2022 برگزار شد. مشتریان گلکسی S22 در همه جا می توانند به زودی از آخرین نسخه لذت ببرند.

تا آنجا که به طرفداران سامسونگ مربوط می شود، One UI 5.0 یکی از موردانتظارترین نسخه های سال بوده است، در کنار جدیدترین دستگاه های تاشو و پوشیدنی هایی که چند ماه پیش منتشر شدند مجموعه گلکسی S22 در فوریه معرفی شد.

پس از نهایی شدن، به‌روزرسانی جدید One UI5.0 انواع ویژگی‌ها و تغییرات جدید را به همراه خواهد داشت، از جمله گزینه‌های سفارشی‌سازی صفحه قفل بیشتر با الهام از ماژول LockStar Good Lock، یک ویژگی پالت رنگ توسعه‌یافته، بهبود سفارشی‌سازی اعلان مجوزها و گزینه‌ها، یک منطقه تغییر سریع کمی بازطراحی شده، انیمیشن‌های بهتر، ابزارک‌های انباشته، و جلوه‌های پس‌زمینه تماس برای مخاطبین.

در SDC، سامسونگ تأیید کرد که به‌روزرسانی One UI5.0 برای خروج از مراحل بتا و عرضه عمومی برای Galaxy S22 در اواخر این ماه برنامه‌ریزی شده است. بنابراین زمان زیادی طول نخواهد کشید تا همه ما بتوانیم از این به‌روزرسانی جدید لذت ببریم. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.