بروزرسانی بزرگ Google Chat با طراحی و لوگوی جدید

بروزرسانی بزرگ Google Chat با طراحی و لوگوی جدید

برنامه Google Chat، رقیب Slack و Microsoft Teams، به ‌زودی با اعمال تغییرات اساسی و طراحی جدید همراه با لوگوی جدید و Timeline بهبود خواهد یافت.

به گزارش تکناک، در حال حاضر، نماد Google Chat از حباب‌های سبز مکالمه روی هم تشکیل شده است. هرچند که این رنگ ادای احترامی به Hangouts آن است، اما گوگل قرار است آن را تغییر دهد.

این شرکت در اوایل ماه گذشته در Workspace Summit، هنگام صحبت در مورد Google Chat یک نماد چهار رنگ را به نمایش گذاشت. با توجه به صحبت امروز گوگل، این یک نگاهی مفهومی به آینده Google Chat است و به زودی اطلاعات بیشتری به اشتراک گذاشته خواهد شد.

لوگوی جدید Google Chat، متشکل از یک حباب چت است. در واقع، متشکل از دوحباب است و حباب چت رنگارنگ در یک حباب سفید قرار گرفته است. این طراحی با Google Meet بسیار سازگار است. شمای کلی آن در تصویر بالا مشهود است.

همچنین تغییر قابل توجه در اسلاید Timeline خواهد بود و نشان‌دهنده طراحی مجدد برنامه گوشی موبایل Google Chat است. در حال حاضر، یک نوار با دو زبانه برای Chat و Spaces وجود دارد. Chat برای یک مکالمه دو نفره یا گروهی است و Spaces مشابه کانال‌های Slack و معمولاً برای تیم‌های بزرگ در نظر گرفته می‌شوند.

در باز طراحی مشاهده شده تب Timeline می‌تواند به عنوان صفحه اصلی جدید برنامه و در برگیرنده همه مکالمات کاربر شامل Chats و Spaces، با قابلیت مرتب‌سازی بر اساس All، Unread، Pinned، DM و Spaces باشد.

تب بعدی ممکن است نشان‌دهنده موارد حضور مستقیم کاربر باشد. به نظر می‌رسد این رویکرد، برای نگاه اجمالی به تمام مکالمات کاربر بهتر خواهد بود. مدیریت بهتر می تواند یکی از جذابیت های Google Chat نسبت به Slack یا Teams باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

technoc-instagram