اعلام برگزیدگان مسابقه عکاسی “همه‌جا در دسترس”

اعلام برگزیدگان مسابقه عکاسی “همه‌جا در دسترس”

با برگزاری مرحله نهایی داوری دومین دوره مسابقه عکس «همه‌جا در دسترس» برگزیدگان این مسابقه در دو بخش تک عکس و مجموعه عکس معرفی شدند.

به گزارش تکناک و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با حضور محمد احسان خرامید، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزیدگان دومین دوره مسابقه عکس «همه‌جا در دسترس» معرفی و از آن‌ها تقدیر شد.

رییس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات با اشاره به استقبال عکاسان از فراخوان این مسابقه گفت: در این دوره از مسابقه عکس «همه‌جا در دسترس» ۳۶۰ عکاس با ارسال ۱۲۰۰ عکس در این مسابقه شرکت کردند.

وی افزود: با بررسی آثار ارسال شده توسط هیئت‌داوران در بخش تک عکس ۳ اثر از عکاسان علیرضا معصومی، آرمان رنجبریان و محسن کابلی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند و از احسان امیر سیاوشانی، اکبر شکوه و زهرا ورمرزیار در این بخش نیز تقدیر شد.

خرامید تصریح کرد: در بخش مجموعه عکس نیز ۳ مجموعه عکس ارسالی حسین شیروانی، کیانوش سعادتی و مهدی مریزاد به‌عنوان برترین مجموعه‌های عکس در این بخش معرفی شدند.

خدیجه محمدی نامقی دبیر دومین مسابقه عکس همه جا در دسترس نیز توضیح داد: مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور بازنمایی توسعه سریع ارتباطات درکشور و دستاوردهای آن در زندگی روزمره مردم، دومین دوره مسابقه عکس «همه جا دردسترس» را منتشر کرد و از تمامی هنرمندان حرفه‌ای و آماتور عکاس برای شرکت در این رویداد ملی دعوت کرد.

وی در تشریح موضوعات این مسابقه افزود: در این دوره از مسابقه همه جا در دسترس موضوعات تعیین شده شامل توسعه ارتباطات در مناطق روستایی و جاده‌ها (مخابرات، اپراتورها، پست، پست بانک)، کارآفرینی و مهاجرت معکوس با توسعه ارتباطات روستایی، گسترش استفاده از تجهیزات فناورانه برای خدمات بهتر در مناطق روستایی، توسعه ارتباطات و فناوری‌ اطلاعات و نقش آن در آموزش مجازی، نقش اینترنت در توسعه گردشگری و بومگردی، نقش استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های کارآفرین با استفاده از فناوری اطلاعات در کارآفرینی و ارائه خدمات، توسعه فضای مجازی و تاثیر آن بر زندگی شهری، خانواده، کودکان و تجهیزات فناورانه و دولت الکترونیک و شفاف‌سازی بود.

بر اساس این گزارش، سیدمهدی مقیم‌نژاد، عباس کوثری و بهنام صدیقی مسئولیت داوری آثار ارسالی به دومین دوره مسابقه عکس «همه‌جا در دسترس» را عهده‌دار بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

technoc-instagram