بهترین بازی ها با کیفیت تصویر بالا برای آیفون

بهترین بازی ها با کیفیت تصویر بالا برای آیفون

مدتی طول کشید تا اپل نمایشگرهایی با نرخ تازه سازی بالا را به آیفون بیاورد، این در حالی است که این ویژگی سال هاست که در بهترین آیپدها وجود دارد.

به گزارش تکناک، اولین نمایشگر  پروموشن  در سال 2021 زمانی که اپل سری آیفون13 پرو را معرفی کرد به آیفون عرضه شد. اگرچه آیفون15 پرو و پرو مکس جدید دارای نمایشگر پروموشن هستند، اما این شرکت این ویژگی را در گوشی های مدل پایه خود قرار نداده است.

اگر آیفون‌شما نمایشگری با نرخ تازه سازی بالا دارد، صفحه‌های پروموشن بر اساس موقعیت می‌توانند بین 1 هرتز و 120 هرتز تغییر کنند. وقتی در حال بازی هستید، طبیعتا بالاترین نرخ تازه سازی ممکن را می خواهید، اما همه بازی های iOS برای 120 هرتز بهینه سازی نشده اند. ما در این مقاله فهرستی از بهترین بازی‌های با نرخ تازه‌سازی بالا را گردآوری کرده‌ایم.

  1. بازی Asphalt 9: Legends

کمپانی Gameloft به خاطر ساخت بازی های با کیفیت برای دستگاه های تلفن همراه شناخته شده است و تاکنون سری Asphalt آن بازی بسیار خوبی بوده است. Asphalt 9: Legends دارای جلوه های بصری فوق العاده و گیم پلی روان است، به خصوص زمانی که در آن تنظیمات 120 هرتز را فعال کنید. از آنجایی که این بازی اکشن است و سرعت بالایی دارد، قابلیت‌های با نرخ تازه‌سازی بالا تفاوت زیادی در روند بازی ایجاد می‌کند و باعث می‌شود بازی روان‌تر شود. مهمتر از آن، نرخ به روز رسانی 120 هرتز می تواند به شما کمک کند تا از یک مانع عبور کنید یا در مسیر خود به جایگاه اول بپیچید. به علاوه، این بازی رایگان است.

  1. بازی Call of Duty: Mobile

اگر سبکی از بازی وجود داشته باشد که بیشتر از شبیه‌سازهای مسابقه‌ای به قابلیت‌های با نرخ تازه‌سازی بالای آیفون‌های امروزی نیاز داشته باشد، آن بازی سبکی نیست جز بازی های شوتر اول شخص. خوشبختانه دو تا از بهترین سبک های شوترهای اول شخص موجود در iOS از نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی می کنند. اولین مورد، بازی Call of Duty Mobile است که بر اساس سلسله امتیازات چشمگیر کامپیوتری و کنسول است.

اگرچه گرافیک واقعاً بین نسخه های موبایل و کنسول قابل مقایسه نیست، اما گیم پلی این بازی در iOS در واقع بسیار سرگرم کننده است. شما حتی به حالت بتل رویال نیز دسترسی دارید و جدای از فورتنایت، Call of Duty Mobile بهترین بازی شوتر اول شخص و بتل رویال در iOS است. این بازی هم کاملا رایگان است.

  1. بازی PUBG Mobile

شاید دومین سبک شوتر برتر موبایل PUBG باشد که می تواند به نرخ تازه سازی تا 120 هرتز نیز برسد. این بازی در واقع اولین بازی بتل رویال بود که برای موبایل عرضه شد، اگرچه به سرعت تحت الشعاع موفقیت نسبتاً کوتاه Fortnite قرار گرفت. مانند سایر بازی های شوتر، پشتیبانی از نرخ تازه سازی بالا می تواند یک مزیت بزرگ در هنگام بازی PUBG Mobile در یک آیفون‌سازگار باشد. حتی کسری از ثانیه زمان واکنش اضافی که به شما داده می شود، می تواند تفاوتی بین پیروزی و حذف باشد. با برخی از خریدهای درون برنامه ای اختیاری این بازی به صورت رایگان در دسترس است.

  1. بازی Phoenix 2

بهترین راه برای توصیف Phoenix 2 ممکن است این باشد که بگوییم این بازی مانند بازی Galaga on steroids است. این بازی یک تیرانداز فضایی به سبک آرکید است که بسیار ساده است و تقریباً هر کسی می تواند آن را بازی کند. شاید تعجب کنید که بدانید از نظر گرافیکی چیزهای زیادی از لیزر گرفته تا انفجارهای حماسی در این بازی در حال انجام است و بهتر از همه، از نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی می کند. مانند بسیاری از گزینه‌های موجود در این لیست، Phoenix 2 یک بازی رایگان با برخی از خریدهای درون برنامه‌ای است.

  1. بازی Dead Cells

در یکی دیگر از استفاده‌های عجیب و غریب از نرخ رفرش بالا، بازی نقش‌آفرینی Dead Cells را داریم. این بازی قبل از ورود به موبایل، ابتدا روی رایانه شخصی و کنسول ها در دسترس بود و عنوان محبوبی در این پلتفرم ها به شمار می رود. همچنین یکی از بهترین بازی های اکشن روگ لایک در iOS است.

در این بازی شما به عنوان یک آزمایش شکست خورده بازی می کنید تا چندین قلعه و بیوم را کشف کنید تا تاریخ واقعی جزیره را کشف کنید. اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده، سریع و چالش برانگیز هستید که نمایشگر پروموشن شما را به حداکثر برساند، این بازی برای شما مناسب است. هیچ تبلیغاتی در این بازی وجود ندارد، اما برای خرید اولیه آن باید 9 دلار بپردازید.

  1. بازی Brawl Stars

این بازی 3v3 چند نفره و بتل رویال از اول برای موبایل عرضه شد. این بازی توسط سوپرسل که همان شرکتی است که کلش آف کلنز و کلش رویال را آورد، توسعه داده شد. در این بازی هنگام بازی با سایر بازیکنان در حالت های مختلف بازی، سعی می کنید Brawler خود را ارتقا دهید تا قدرتمندتر شوید. بازی شبیه یک کارتون با جلوه های بصری خیره کننده است. این بازی با قابلیت‌های نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، بیشترین استفاده را از نمایشگر آیفون‌شما می‌برد. اگرچه این بازی به اندازه یک شونر اول شخص فشرده نیست، اما به هر حال آن نرخ تازه سازی اضافی می تواند به شما برتری دهد. دانلود اولیه این بازی رایگان است، اما می توانید خریدهای درون برنامه ای انجام دهید.

  1. بازی Genshin Impact

Genshin Impact یکی از برترین بازی‌های موجود در iOS است و در آیفون‌های سازگار با نرخ رفرش 120 هرتز اجرا می‌شود. این یک بازی ماجراجویی است که شما در آن یک دنیای فانتزی را با انرژی عناصر کشف می کنید. سیستم مبارزه در این مبارزه حول عناصر مانند آب یا آتش متمرکز شده است. جدا از اینکه یک بازی ماجراجویی عالی با داستان های باکیفیت است، گرافیک آن نیز ترتیب خیره کننده است. اگرچه Genshin Impact یک بازی تک نفره است، اما همچنان از نرخ تازه سازی بالا با حرکات روان و واکنش سریع بهره می برد. این بازی رایگان است، اما خریدهای درون برنامه ای اختیاری نیز برای آن وجود دارد.

  1. بازی NBA 2K23 Arcade Edition

اگرچه نسخه‌های استاندارد NBA 2K قادر به نرخ‌های تازه‌سازی بالا نیستند، اما شما این پیشنهاد را در نسخه‌های Arcade دریافت می‌کنید. این نسخه ها انحصاری برای مشترکین Apple Arcade است که ماهیانه 5 دلار هزینه دارد. NBA 2K23 Arcade Edition نزدیکترین نسخه ای است که شما به نسخه کنسول خواهید داشت. اگرچه اشتراک ماهانه برای این بازی کمی گران است، اما شما بیش از 200 بازی دیگر را با اشتراک خود دریافت می کنید. اگر اشتراک اپل وان تهیه کنید، بدون پرداخت هزینه اضافی به Apple Arcade و NBA 2K Arcade Edition دسترسی خواهید داشت.

کلام آخر

ما مشتاقانه منتظر هستیم تا اپل نرخ تازه سازی بالا را به آیفون‌های مدل پایه نیز ارائه دهد. اما در حال حاضر شما می‌توانید بازی‌ها را با فرکانس 120 هرتز در آیفون13 پرو، آیفون13 پرو مکس، آیفون14 پرو و آیفون14 پرو مکس انجام دهید. علیرغم اینکه این قابلیت برای دو سال در دسترس است، فقط تعداد کمی از بازی ها هستند که از نرخ رفرش بالا در آیفون پشتیبانی می کنند. بازی های موجود در این لیست بهترین گزینه‌هایی هستند که می‌توانید دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

technoc-instagram