به‌روزرسانی امنیتی گلکسی اس 22 در آسیا و اروپا منتشر می‌شود

روز گذشته سامسونگ به‌روزرسانی امنیتی گلکسی اس 22 و 21 را منتشر کرد.این به‌روزرسانی فقط در امریکا برای تعدادی از گوشیها قفل شده اپراتو منتشر شد.

روز گذشته سامسونگ به‌روزرسانی امنیتی گلکسی اس 22 و سری گلکسی اس 21 را منتشر کرد.

به گزارش تک ناک، با این حال، این به‌روزرسانی فقط در ایالات متحده برای مدل‌های قفل‌شده توسط اپراتور منتشر شد. اما حالا کاربران در سایر نقاط جهان در حال دریافت به‌روزرسانی جدید هستند.

آخرین به روزرسانی نرم افزاری برای Galaxy S22، Galaxy S22+ و Galaxy S22 Ultra با سیستم عامل نسخه S90xBXXS2AVI7 در اروپا است. این به روز رسانی در مالزی، تایلند، فیلیپین و ویتنام با سیستم عامل نسخه S908EXXS2AVI7 منتشر می شود. به جز این کشور ها این به روزرسانی در پاناما نیز منتشر می شود.

سامسونگ مشخص نکرده است که کدام آسیب‌پذیری‌های امنیتی را با به‌روزرسانی امنیتی گلکسی اس 22در کتبر 2022 برطرف کرده است. اما طبق معمول، می‌توان انتظار داشت که به‌روزرسانی امنیتی جدید حداقل ده‌ها آسیب‌پذیری موجود در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی را برطرف کند. به‌روزرسانی ممکن است باعث بهبود پایداری سیستم عامل نیز باشد.

برای دریافت به‌روزرسانی امنیتی گلکسی اس 22   با رفتن به تنظیمات » به روز رسانی نرم افزار و ضربه زدن روی Download and install، به روز رسانی نرم افزار جدید دانلود و نصب می شود. همچنین می توان فایل فریمور جدید را از این پایگاه داده فریمور دانلود کرده و به صورت دستی فلش کرد.

سامسونگ سری گلکسی اس 22 را در اوایل سال جاری میلادی با رابط کاربری One UI 4 مبتنی بر اندروید 12 عرضه کرد. این گوشی‌ها قبلاً به‌روزرسانی بتای One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 را دریافت کرده‌اند و به‌روزرسانی پایدار تر ممکن است در اکتبر یا نوامبر 2022 منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.