به‌روزرسانی نوامبر 2022 برای این گوشی های سامسونگ منتشر می‌شود  

سامسونگ به فعالیت خود در ارائه به‌روزرسانی‌های به‌موقع به گوشی‌های اندرویدی خود ادامه می‌دهد و در این راستا بسیاری از گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی دریافت به‌روزرسانی نوامبر 2022 سامسونگ را آغاز کرده‌اند.

به گزارش تکناک، هر ماه، گوگل و شرکای آن یک وصله امنیتی جدید اندروید را منتشر می‌کنند، که به‌طور عمومی جزئیاتی که گوشی هوشمند شما با هر به‌روزرسانی ایمن‌تر میشود، ارائه می‌کند.

وصله امنیتی که اکنون در تلفن‌های گلکسی ارائه می‌شود شامل اصلاحات جدید از بولتن ۱ نوامبر ۲۰۲۲ و همچنین بولتن ۵ اکتبر است. در مجموع، با دو بولتن اندروید، که شامل رفع‌ مشکلات مخصوص کوالکام نیز می‌شود، دستگاه‌های سامسونگ 34 اصلاح از جمله سه مورد امنیتی  بحرانی و 30 مورد با شدت بالا را مشاهده خواهند کرد.

در همین حال، سامسونگ پچ پایه اندروید را با بهبودهای امنیتی خودش و همچنین رفع مشکلات خاص دستگاه‌ها و برنامه‌های سامسونگ گسترش می‌دهد. ما همچنان منتظر هستیم تا سامسونگ یادداشت های خود را در مورد پچ نوامبر برای تلفن ها و تبلت های گلکسی به صورت عمومی منتشر کند، اما این اطلاعات احتمالا در روزهای آینده به صورت عمومی منتشر می شود.

در حال حاضر، می‌توانیم به یادداشت‌های رسمی وصله امنیتی جدید سامسونگ که در صفحه به‌روزرسانی نرم‌افزار به اشتراک گذاشته شده‌اند، نگاه کنیم.

digikala

سامسنوگ می گوید به صورت کلی امنیت دستگاه شما بهبود یافته است.

به‌روزرسانی نرم‌افزار در وصله جدید می‌تواند شامل موارد زیر باشد، اما محدود به موارد زیر نیست:

– بهبود پایداری دستگاه، رفع اشکال.

– ویژگی های جدید و/یا پیشرفته.

– بهبودهای بیشتر در عملکرد.

دستگاه‌هایی که شامل به‌روزرسانی امنیتی نوامبر ۲۰۲۲ سامسونگ می شوند

همانطور که امیدوارید، سامسونگ به طور کلی در مورد به روز رسانی های جدید، با تمرکز بر سری گلکسی اس و گلکسی Z، به پریمیوم ترین تلفن های خود اولویت می دهد. سامسونگ معمولاً به‌روزرسانی‌های دستگاه‌های جدیدتر خود را قبل از دستگاه‌های قدیمی‌تر ارائه می‌کند.

این لیست شامل یادداشتی در مورد اینکه این به‌روزرسانی برای اولین بار در کجا عرضه شد و اینکه آیا در ایالات متحده نیز در دسترس است، خواهد بود. طبق معمول، آخرین موارد اضافه شده به صورت بولد مشخص می شوند.

گوشی های تاشو سری گلکسی Z

سامسونگ برای هر دو گوشی گلکسی زد فلیپ و زد فولد اولویت بالایی برای به‌روزرسانی‌های امنیتی قائل است و اغلب جزو اولین‌هایی هستند که وصله هر ماه را دریافت می‌کنند.

به‌روزرسانی نوامبر 2022 سامسونگ در گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4  تفاوتی نداشت و در تاریخ 7 نوامبربه صورت جهانی از جمله در ایالات متحده، عرضه شد. یک نسل قبل، Galaxy Z Fold 3 و Z Flip 3 چند ساعت بعد در همان روز به روز شدند.

چگونه آخرین OTA را در دستگاه Galaxy خود بررسی کنید

اگر دستگاه سامسونگ شما قبلاً به‌روزرسانی شده باشد، اما وصله اکتبر در گوشی سامسونگ شما به روز رسانی نشده باشد، می‌توانید به‌روزرسانی دستی را امتحان کنید. به سادگی برنامه Settings را باز کنید، روی “Software update” ضربه بزنید و “Download and install” را انتخاب کنید.

 

 

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.