اعلام به‌روزرسانی فتوشاپ در کنفرانس سالانه طراحی و فناوری ادوبی

کنفرانس سالانه طراحی و فناوری ادوبی وقتی صحبت از فتوشاپ به میان می‌آید، Adobe دارای ویژگی‌های جدید برای دسکتاپ و آی‌پد و پیشرفت نسخه وب است

کنفرانس سالانه طراحی و فناوری ادوبی از امروز آغاز شدو این شرکت به عنوان بخشی از رویداد پاییز، در حال به روزرسانی در بسیاری از مجموعه نرم افزارهای خود است.

به گزارش تک ناک، وقتی صحبت از فتوشاپ به میان می‌آید، Adobe دارای ویژگی‌های جدید برای دسکتاپ و آی‌پد و همچنین به‌روزرسانی پیشرفت نسخه وب است. با ابزارهای اضافی برای انتخاب، فیلترهای متنوع، ویژگی همکاری و کار بر روی تبلت.
ابتدا، Adobe ابزار Object Selection را برای بهبود دقت انتخاب های خودکار اصلاح کرده و فهرست مواردی را که فتوشاپ می تواند به تنهایی تشخیص دهد، گسترش داده است. این بر اساس توانایی‌های این ابزار است که شرکت برای اولین بار در سال 2020 به برنامه اضافه کرد و به شما این امکان را می دهد که روی یک مورد در یک تصویر قرار بگیرید در حالی که فتوشاپ به طور خودکار آن را شناسایی و سپس انتخاب می کند.

به گفته Adobe، با این به‌روزرسانی، Objection Selection اکنون می‌تواند چیزهای پیچیده‌ای مانند آسمان، ساختمان‌ها، آب، گیاهان، کف‌پوش و زمین و حتی کوه‌ها، پیاده‌روها و خیابان‌ها را تشخیص دهد. همچنین یک میانبر جدید حذف و پر کردن با یک کلیک (Shift + Delete) وجود دارد که گزینه Object Selection را با Content-Aware Fill برای آیتمهایی که برنامه می تواند به طور خودکار در عکس ها شناسایی و برجسته کند ترکیب می کند.

Adobe همچنین فیلترهای Neural را در سال 2020 معرفی کرد که از هوش مصنوعی برای انجام ویرایش های اصلی در چند ثانیه استفاده می کرد. این فناوری به مواردی مانند صاف کردن پوست، تغییر حالات چهره و انتقال سبک از آثار هنری معروف اجازه می دهد. این بار شرکت در حال اضافه کردن یک فیلتر بازیابی عکس است که از یادگیری ماشینی برای احیای عکس‌های قدیمی یا آسیب‌دیده استفاده می‌کند.. Adobe می‌گوید هوش مصنوعی می‌تواند «خراش‌ها و سایر عیوب جزئی» را شناسایی و برطرف کند.

برای فتوشاپ در iPad، Adobe بار دیگر ابزارهای دسکتاپ بیشتری را به نسخه تبلت این برنامه می آورد. با یک ضربه، اکنون می توانید Background یا Content-Aware Fill را حذف کنید. با استفاده از فناوری مشابهی که گزینه Select Subject را فراهم می کند، فتوشاپ در iPad می تواند به سرعت آبجکت یا شخص اصلی یک تصویر را ایزوله کند و یک لایه ماسک را به طور خودکار برای پاک کردن پس زمینه اعمال کند. Content-Aware Fill درست مانند روی دسکتاپ کار می کند، اشیاء یا افراد ناخواسته را حذف می کند، فقط این بار می توانید با یک ضربه این کار را انجام دهید. علاوه بر این، Adobe انتخاب موضوع را برای تصاویر پرتره بهبود داده است و گزینه‌های Auto Tone، Contrast خودکار و ویرایش خودکار رنگ را با یک ضربه به پانل فیلترها و تنظیمات اضافه کرده است.
در نهایت، ادوبی می‌گوید که همچنان در تلاش برای گسترش توانایی‌های فتوشاپ در وب است. این نسخه که سال گذشته عرضه شد هنوز در نسخه آزمایشی محدود است، اما این شرکت قصد دارد ابزارهایی مانند Object Selection، Remove Background، Adobe Camera Raw edits و Content-Aware Fill را به برنامه مبتنی بر مرورگر اضافه کند. فتوشاپ در iPad زمانی که Adobe برای اولین بار آن را معرفی کرد بسیار محدود بود و واکنش شدیدی را برانگیخت که این شرکت از آن زمان برای اصلاح آن تلاش کرده است. آن برنامه اکنون پر از ویژگی های قدرتمند است، بنابراین احتمالاً بهتر است که Adobe نسخه وب را برای مدتی با شرکت کنندگان محدود تنظیم کند. مشترکین Creative Cloud می توانند با مراجعه به بخش بتا خانه Creative Cloud آن را امتحان کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.