امکان دریافت تأییدیه پولی برای فیسبوک و اینستاگرام

متا برنامه تأیید پولی خود را با نام Meta Verified را به بریتانیا گسترش داده است. این طرح اشتراک، برای سازندگان محتوا در نظر گرفته شده‌است و شامل مزایایی مانند حفاظت از جعل هویت، پشتیبانی مشتری، و علامت تیک آبی برای تأییدیه می‌شود.

به گزارش تکناک، قیمت  تأییدیه پولی برای فیسبوک و اینستاگرام 9.99 پوند در ماه برای هر حساب اینستاگرام و فیس بوک به صورت جداگانه باید پرداخت شود.

این طرح ابتدا در استرالیا و نیوزلند در ماه فوریه اجرا شد و سپس در ماه مارس در اختیار کاربران ایالات متحده قرار گرفت. به دنبال راه‌اندازی مجدد طرح اشتراک توییتر، Twitter Blue، شامل تأیید حساب‌ها با تهیه طرح اشتراک، متا تصمیم به راه‌اندازی طرح تأیید خود گرفت.

digikala

Meta Verified در بریتانیا از طریق گروه Meta Creators Community UK اعلام شد. به گفته مت ناوارا، آنها بازخورد سازندگان نوظهور را در نظر گرفتند.

کاربران برای دریافت تاییدیه در اینستاگرام و فیسبوک باید به طور جداگانه هزینه پرداخت کنند. افراد بالای ۱۸ سال واجد شرایط برای تهیه این طرح اشتراک هستند. آنها باید تأیید دو مرحله‌ای را فعال و با ارائه یک شناسه دولتی، هویت خود را تأیید کنند. با این حال، حامیان حریم خصوصی نگرانی‌هایی در مورد الزام متا برای استفاده مشترکین از نام‌های نمایشی مطابق با شناسه دولتی خود مطرح کرده‌اند.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.