تریلر بازی Starfield: Shattered Space منتشر شد

تریلر بازی Starfield: Shattered Space منتشر شد

رویداد ایکس باکس به صورت رسمی با اولین اطلاعات و تریلر بازی Starfield: Shattered Space همراه بود. 

به گزارش تک‌ناک، بستۀ الحاقی بازی RPG مبتنی بر فضای استودیو Bethesda در راه است. بستۀ الحاقی هنوز تاریخ انتشار ندارد، مگر اینکه قبل از پایان سال 2024 برای پلتفرم‌های PC و Xbox ارائه شود. Bethesda قصد دارد نسخۀ دیجیتالی جدید Starfield Premium را منتشر کند، که شامل بازی پایه و بستۀ الحاقی Shattered Space است.

همچنین در این نسخه موارد اضافی مانند: موسیقی متن دیجیتال، کتاب هنری دیجیتال، 1000 اعتبار Creation و بستۀ پوستۀ Constellation دیده می‌شود، که می‌توانید خریداری کنید. این بازی شامل نسخۀ دیجیتال Premium جدید در Steam هم می‌شود.

با وجود این، طرفداران Starfield برای دریافت محتوای جدید نباید صبر کنند. اواخر امشب، Bethesda به‌روزرسانی جدیدی را منتشر خواهد کرد، که شامل مکان‌ها و تجهیزات جدیدی برای بازیکنان شده است که می‌توانند آنها را بررسی، همراه با جوایز جدید دریافت کنند. همچنین دارای تعدادی حالت است که هم توسط اعضای تیم Bethesda و هم تعدادی از سازندگان ماد ایجاد شده‌اند.

جالب خواهد بود که ببینیم چه واکنشی نسبت به Shattered Space، نه تنها برای بازیکنان فعلی بازی، بلکه برای هر فردی که برای دریافت Starfield اصلی مردد است، ایجاد می‌شود. در حالی که بازی در سپتامبر 2023 منتشر شد، این عنوان از سایت‌های رسانه‌ای بزرگ گیم بازخوردهای متفاوت و حتی منفی به دست آورد.

امیدواریم انتشار بستۀ الحاقی Shattered Space با برخی از انتقادات به بازی اصلی، مورد توجه قرار گیرد، چرا که علاوه بر بستۀ واقعی، ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی به بازی اضافه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

technoc-instagram