منتظر تغییرات جدید در Google Discover باشید

گوگل اعلام کرد پیش از عرضه Pixel Tablet در سال جاری تغییراتی را در فید Google Discover اعمال می کند.

گوگل اعلام کرد پیش از عرضه Pixel Tablet در سال جاری تغییراتی را در فید Google Discover اعمال می کند.

به گزارش تکناک، وقتی اولین صفحه اصلی تلفن اندرویدی خود را به سمت راست بکشید، ممکن است ندانید نام آن چیست، اما شما فید Google Discover را مشاهده می کنید.

در فید Google Discover فهرستی از داستان‌هایی را که Google می‌داند به آن‌ها علاقه دارید را می توانید به پایین اسکرول ‌کنید. برای مثال، صفحه Discover من و از جمله برخی از  همکارانم درTechnoc.ir، شامل مقالاتی از سایت های علمی و و تکنولوژی  که دنبال می کنیم، مطالبی درباره اخبار روز ، و گزارش‌هایی درباره نتایج مسابقات ورزشی می شود.

در تلفنهای اندرویدی، فید Google Discover یک ستون است که به صورت عمودی قابل پیمایش است. همانطور که توسط 9to5Google اشاره شده است، تغییراتی در آماده سازی آن برای عرضه تبلت پیکسل در سال جاری انجام شده است. تبلت پیکسل جدیدترین عضو اضافه شده به اکوسیستم پیکسل خواهد بود. تغییر در صفحه Google Discover برای تبلت‌های اندرویدی در حال حاضر در حال اجراست زیرا رابط جدید Discover در Samsung Galaxy Tab S8 با نسخه بتای فعلی برنامه Google (14.2.7.26) مشاهده شده است.

حالت لنداسکیپ در تبلت اندرویدی فید Discover. رابط کاربری قدیمی در سمت چپ، رابط کاربری جدید در سمت راست

با به‌روزرسانی در فید Google Discover  در تبلت های اندروید، به‌جای اینکه هر ردیف حاوی مطالبی در دو ستون باشد  ، سه ستون از مقاله‌ها در جهت افقی برای کاربران نشان داده می شود. این تغییر باعث می شود فید لبه به لبه شود. عرض هر مطلب در فید یکسان است، اما ارتفاع در هر ردیف متفاوت است. در حالت عمودی، دو ستون برای هر ردیف وجود خواهد داشت.

حالت لنداسکیپ در تبلت اندرویدی، برنامه Google. رابط کاربری قدیمی در سمت چپ، رابط کاربری جدید در سمت راست

 

در برنامه Google، فید گوگل Discover به صورت یک فید سه ستونی به صورت افقی با فضای خالی کمتر در سمت راست دکمه‌های Discover، Search و Collections در سمت چپ صفحه مشاهده خواهید کرد. در حالت عمودی، دو ستون مشابه ظاهر آن در فید Discover دریافت می کنید.

در تبلت Pixel، فید Discover و برنامه گوگل هر دو دارای ردیفی با عنوان «از برنامه‌های شما» هستند که محتوای توصیه شده برای شما را نشان می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.