تمرکز واتساپ بر کاهش بار اعلان‌ها برای کاربران

واتساپ ظاهراً تغییرات خاصی در برنامه خود ایجاد کرده است تا بار اعلان ها را بر دوش کاربرانش به حداقل ممکن برساند.

واتساپ ظاهراً تغییرات خاصی در برنامه خود ایجاد کرده است تا بار اعلان ها را بر دوش کاربرانش به حداقل ممکن برساند.

به گزارش تکناک، واتساپ محبوب ترین پلتفرم پیام رسانی در جهان است و امکان چت شخصی و گروهی را به کاربران می‌دهد.

این پلتفرم همچنین دارای رمزگذاری سرتاسری است. با این حال، در گذشته درگیر نقض‌های متعددی بوده است. اکنون، بیایید نگاهی به آنچه واتساپ انجام داده‌است، بیاندازیم.

اخیراً واتساپ قابلیت پیوستن افراد به یک گروه را از 256 نفر به 1024 نفر افزایش داده است. با این حال، نقطه ضعف اصلی ارتقاء محدودیت، اعلان ها است. اگر به صورت دستی اعلان‌ها را در گروه‌هایی که شرکت‌کنندگان فعال زیادی دارند غیرفعال نکنید، ممکن است دستگاه شما مملو از اعلان‌ شود. و این مطمئنا بسیار آزاردهنده خواهد بود. با این حال، این برند اکنون راه حلی برای آن ارائه کرده است.

به گزارش WABetaInfo، نسخه بتای واتس‌اپ (نسخه 2.22.23.9) دارای ویژگی جدیدی است که در آن گروه‌هایی با بیش از 256 نفر به طور خودکار به صورت پیش‌فرض اعلان آنها خاموش می‌شوند. این در مورد گروه هایی اعمال می شود که وقتی به ۲۵۶ عضو رسیدند به آنها ملحق می شوید. واتس‌اپ همچنین گروه‌ها را با پیوستن ۲۵۷مین عضو به‌طور خودکار بی‌صدا می‌کند. در صورت انتخاب، می توانید اعلان گروه را به صورت دستی روشن کنید. اگر گروه به خوبی کنترل شود و شما بخواهید در بحث شرکت کنید، این حالت ممکن است.

این تغییر در رفتار گروه های بزرگ به تدریج اجرا می شود، اگرچه به نظر می رسد فقط چند آزمایش کننده بتا در حال حاضر به آن دسترسی دارند. این عملکرد بسیار مفید است، و ما پیش‌بینی می‌کنیم که به زودی در نسخه پایدار واتساپ گنجانده شود، اما این سرویس پیام‌رسان تاریخ خاصی اعلام و یا اصلاً کار بر روی این ویژگی را تأیید نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.