ثبت یک حدنصاب جدید برای سریال Silo

اپل تی وی پلاس سریال Silo را که از مجموعه کتاب های محبوب Silo اقتباس شده است، در اوایل این ماه آغاز کرد. درحال حاضر اطلاعات به دست آمده نشان می دهد که این سریال علمی تخیلی و پسا آخرالزمانی، دومین سریال پرمخاطب در هفته گذشته است.

به گزارش تکناک، وب سایت Reelgood لیست 10 سریال برتر خود را برای 11-17 می به اشتراک گذاشته است .در این رده بندی Silo در رتبه دوم قرار گرفته است و سریال AIR ساخت Amazon Prime ، رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

اگر تریلر این سریال را تماشا نکرده اید یا نام آن را نشنیده اید، Silo سریالی است که بر اساس حماسه ای از Hugh Howey ساخته شده است.

داستان سریال Silo از این قرار است که در آینده ای ویران شده و سمی، هزاران نفر در یک سیلو غول پیکر در اعماق زمین زندگی می کنند. پس از اینکه کلانتر این جامعه یک قانون اساسی را زیر پا می گذارد و ساکنان به طور مرموزی می میرند، مهندسی به نام ژولیت شروع به کشف رازهای تکان دهنده و حقیقت در مورد سیلو می کند.

گفتنی است که سریال (television series : connected set of television program episodes under the same title) تد لاسو با پخش فصل سوم در بهار امسال در این لیست در رتبه پنجم باقی ماند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.