امکان جستجوی پیشرفته برای کاربران “گوگل چت” و “جیمیل” فراهم شد

گوگل چت جیمیل

جستجو جنبه مهمی از تخصص گوگل است و فراتر از موتور جستجوی آنلاین معروف، این شرکت به طور مداوم در حال کار بر روی بهبود تجربه جستجو برای برنامه‌ها و خدمات خود است. گوگل چت جیمیل

به گزارش تک ناک، برای مثال، برنامه‌ای مانند جیمیل دارای تعداد زیادی عملکرد جستجو است که هر چند وقت یکبار ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه می‌شود.
با این حال، همیشه زمینه‌ای برای بهبود وجود دارد. به نظر می‌رسد گوگل این موضوع را به خوبی درک می‌کند، زیرا افزوده‌های جدید مرتبط با جستجو را به برنامه‌هایی مانند Gmail و Chat معرفی کرده است.

کاربران چت گوگل در تلفن همراه با تایپ سؤال در کادر جستجو، شروع به مشاهده پیشنهادات ظاهر شده خواهند کرد. پیشنهادها بر اساس سابقه جستجوی شما خواهند بود، بنابراین دسترسی به چت‌هایی که اغلب به دنبال آن هستند، در صورتی که حاوی پیام یا فایل خاصی باشند، آسان تر می‌شود.

بعدی به‌روزرسانی برچسب‌های جی میل است که به شما امکان می‌دهد جستجوی خود را بر روی یک برچسب خاص جیمیل در برنامه متمرکز کنید. گوگل در وبلاگ Workspace Updates خود می‌گوید که این فقط نتایجی را که در برچسب پیدا می‌شوند را برمی‌گرداند. به طور طبیعی، با انتخاب یک تراشه جستجو در نوار جستجوی برنامه Gmail نیز می‌توان این کار را انجام داد.

digikala

گوگل چت جیمیل

در نهایت، Gmail در وب در حال بهبود جزئی است که وقتی سؤالی که تایپ کردید هیچ نتیجه دقیقی را نشان ندهد، نتایج مرتبط را نشان می‌دهد. نتایج فازی قطعاً به افراد کمک کرده است که در شرایط دیگر به آنچه می‌خواهند برسند و در اینجا قطعاً باید کارآمد باشد.

گوگل می‌گوید پیشنهادات جستجو در Google Chat در حال حاضر در دستگاه‌های اندرویدی در دسترس است در حالی که دستگاه های iOS آن را تا پایان ماه دریافت خواهند کرد.

همه ویژگی‌های جدید جیمیل در حال حاضر در دسترس هستند. بهترین خبر این است که برای استفاده از این ابزارهای مفید، نیازی به داشتن حساب Google Workspace ندارید، زیرا همه حساب‌های گوگل آنها را دریافت می‌کنند.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.