تقویت حریم خصوصی در جدیدترین بروزرسانی ChatGPT

OpenAI با به‌روزرسانی ChatGPT آن را برای افرادی که نگران حریم خصوصی خود هستند، کمی کاربر پسندتر کرده است.

OpenAI با به‌روزرسانی ChatGPT آن را برای افرادی که نگران حریم خصوصی خود هستند، کمی کاربر پسندتر کرده است.

به گزارش تکناک، پس از به‌روزرسانی ، کاربران سراسر جهان به تدریج گزینه ای در تنظیمات ChatGPT با عنوان «Chat History & Training» و همچنین گزینه ای برای تهیه خروجی از داده های خود مشاهده خواهند کرد. ارائه ویژگی های جدید توسط میرا موراتی، مدیر ارشد فناوری OpenAI در صحبت با رویترز، اطلاع رسانی شد.

به گفته موراتی به رویترز، ChatGPT در آینده بیشتر بر حریم خصوصی کاربران تمرکز خواهد کرد. ظاهراً تصمیم برای رسیدگی به حریم خصوصی ماه‌ها به صورت داخلی در شرکت مورد بحث بوده است و این اقدامات پاسخی به نگرانی‌هایی سازمان حفاظت از اطلاعات ایتالیا با تصمیم بر ممنوعیت این سرویس در این کشور به دلیل نقض حریم خصوصی نیست.

برای پیدا کردن تنظیمات، وارد ChatGPT شده و نام خود را در پایین سمت چپ انتخاب کنید، سپس Settings و پس از آن در Data Controls،  Show را فشار دهید. در این قسمت می‌توان تنظیمات ردیابی داده و سابقه خود را خاموش کرد و از داده های خود خروجی تهیه کرد.

احتیاط در حفظ حریم خصوصی خوب است، اما باید بدانید چت های شما همچنان به مدت 30 روز توسط OpenAI به منظور اطمینان از عدم سوء استفاده از سیستم های آن ذخیره می‌شود. خوشبختانه، OpenAI از این داده ها برای آموزش بیشتر مدل‌های خود استفاده نخواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.