خودروی برقی La Bagnole؛ استارتاپ فرانسوی آشنا شوید

خودروی برقی La Bagnole

استارت‌آپ فرانسوی خودروهای برقیKilow  از خودروی برقی La Bagnole که تلفیقی مینیاتوری بین UTV و Jeep CJ است رونمایی کرد.

به گزارش تک ناک، این مینی پیکاپ که به گونه ای سبک، کاربردی و قوی طراحی شده است، هر زمینی را با حداکثر سرعت 80 کیلومتر در ساعت کنترل می کند و همانطور که شرکت آن را توصیف می کند، یک “اسباب بازی واقعی برای بزرگسالان” است.

خودروی تازه رونمایی شده برای دو نفر مناسب است و تا 150 کیلوگرم تجهیزات یا محموله را در یک ماجراجویی خارج از جاده به انتخاب خود حمل می کند.

خودروی برقی La Bagnole تنها 2812 میلی متر طول، 1495 میلی متر عرض و 1460 میلی متر ارتفاع دارد. شاسی 100درصد فولادی آن تنها 283 کیلوگرم وزن دارد و آن را به وسیله نقلیه ای سبک وزن و در عین حال بسیار قوی تبدیل می کند که بی صدا در هر زمین ناهمواری حرکت می کند.

خودروی برقی La Bagnole

تیم Kilow با در نظر گرفتن شعار کلاسیک خود “کمتر بیشترین است”، بر تحرک بهینه تمرکز می کند. این خودروساز فرانسوی یک وسیله نقلیه الکتریکی مینیمالیستی و بدون حاشیه ساخته است. به گفته سازندگان، این خودرو کاربردی، مقرون به صرفه و قوی است، اما بیشتر از همه رانندگی با آن سرگرم کننده است.

 

خودروی برقی La Bagnoleمینی EV به صورت استاندارد با برد 70 کیلومتر ارائه می شود و به صورت آپشن می توان برد را تا 140 کیلومتر افزایش داد. شارژ باتری این خودرو فقط چند ساعت با پریز برق خانگی طول می کشد.

خودروی برقی La Bagnole

خودروی برقی La Bagnole ،آفرود کوچک مجهز به فضای نشیمن مینیمالیستی و مدولار با پوشش چوبی است که بدون فراموش کردن راحتی و ایمنی، تجربه رانندگی را در اولویت قرار می‌دهد. این خودرو محفظه حجم بار زیادی را در اختیار کاربران آن قرار می دهد که می‌توان آن را شخصی‌سازی کرد.

قیمت خودروی برقی La Bagnole چیزی در حدود 9990 یورو (9800 دلار)  می باشد و برای رانندگی با این خودرو شما نیاز به داشتن گواهی نامه ندارید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.