IOS 17  با یک طراحی جدید عرضه می شود

به گفته یکی از اعضای انجمن MacRumors، رابط کاربری iOS 17 تغییرات قابل توجهی را در مرکز کنترل آیفون ایجاد خواهد کرد.

به گفته یکی از اعضای انجمن MacRumors، رابط کاربری iOS 17 تغییرات قابل توجهی را در مرکز کنترل آیفون ایجاد خواهد کرد.

به گزارش تکناک، این اطلاعات توسط یک منبع ناشناس ارائه شده است. قبل از اعلام این خبر، او جزئیات دقیقی از جزیره دینامیک در آیفون 14 پرو فاش کرده بود. این منبع همچنین اشاره کرد که رابط کاربری iOS 17 بر عملکرد و بهبود ثبات تمرکز خواهد داشت.

انتظار می رود مرکز کنترل جدید یکی از مهم ترین تغییراتی باشد که با آپدیت جدید رابط کاربری iOS 17  ایجاد می شود. اگرچه منبع جزئیات خاصی در مورد تغییرات در نظر گرفته شده برای آن ارائه نکرده است. مرکز کنترل از زمان عرضه‌اش با iOS 11 در سال 2017 تا حد زیادی به همین شکل باقی مانده است.

این منو برای کاربران آیفون دسترسی آسان به کنترل ها را فراهم می کند. از جمله Wi-Fi، بلوتوث، روشنایی صفحه نمایش، حجم صدا و بسیاری دیگر از عملکردهای سیستم. در آیفون X و مدل‌های جدیدتر، کاربران می‌توانند با کشیدن انگشت از گوشه سمت راست بالای صفحه به پایین، مرکز کنترل را باز کنند.

 

انتظار می‌رود اپل به‌روزرسانی رابط کاربری iOS 17 را در جریان رویداد WWDC 2023 در تاریخ 5 ژوئن اعلام کند و احتمالاً اولین نسخه بتا در اواخر همان روز برای آزمایش در اختیار توسعه‌دهندگان قرار خواهد گرفت. با این حال، برنامه های اپل در معرض تغییر هستند.

مرکز کنترل از رابط کاربری iOS 17 در دسترس بود و امسال دهمین سالگرد خود را جشن خواهد گرفت. در حالی که اپل می تواند منو را قابل تنظیم تر کند، طراحی آن پس از شش سال تغییرات حداقلی، دوباره نوسازی شده و باید منتظر تغییرات دقیق تر باشیم.

توجه داشته باشید که در حالی که عضو انجمنی که این اطلاعات را فاش کرده است سابقه اثبات شده ای دارد، منابع دیگر هنوز این شایعه را تایید نکرده اند. بنابراین، مهم است که نسبت به این اطلاعات تا زمانی که اپل تایید نهایی نکرده است مطمئن نباشیم . قطعا به زودی جزئیات بیشتری دریافت خواهیم کرد، بنابراین با ما همراه باشید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.