راه اندازی تاییدیه پولی فیسبوک و اینستاگرام در آمریکا

متا پس از عرضه تیک آبی پولی اینستاگرام در استرالیا و نیوزلند در ماه فوریه، اکنون این ویژگی را در دسترس کاربران فیس‌بوک و اینستاگرام در آمریکا قرار داده است.

به گزارش تکناک، کاربران اینستاگرام در ایالات متحده آمریکا می توانند تیک آبی پولی را در کنار نمایه فیس بوک خود در وب با 11.99 دلار در ماه و یا برای اپلیکیشن  فیسبوک و اینستاگرام در iOS و Android با 14.99 دلار در ماه دریافت کنند.

با این حال، نسخه ایالات متحده Meta Verified مانند استرالیا و نیوزلند بازدید صفحه را افزایش نمی دهد. پیج کوهن، سخنگوی متا به The Verge می‌گوید:  ما بازخوردهایی مبنی بر اینکه نحوه عملکرد این ویژگی باعث سردرگمی کاربران  شده است، بنابراین قبل از توسعه این ویژگی در خارج از استرالیا و نیوزیلند نیاز به بررسی های بیشتری وجود دارد .

برای استفاده از این ویژگی کاربران باید برای پیوست به لیست انتظار Meta Verified در سایت https://meta.com/verified ثبت نام کنند. برای استفاده از این ویژگی کاربر علاوه بر پرداخت هزینه، باید 18 سال یا بیشتر داشته باشد. همچنین عکس مدارک شناسایی خود را به Meta ارسال کند همچنین برای استفاده از این ویژگی احراز هویت دو مرحله ای باید فعال باشد. کاربر پس از تأیید، نمی تواند نام کاربری، نام پروفایل ، تاریخ تولد یا عکس خود را تغییر دهد، مگر اینکه دوباره تأیید را انجام دهد.

کاربران علاوه بر نشان تأیید در پروفایل خود، می توانند به استیکرهای انحصاری برای استوری‌های فیس‌بوک و اینستاگرام و حلقه‌های فیس‌بوک به همراه ۱۰۰ ستاره در ماه در فیس‌بوک دسترسی داشته باشند. این سرویس فقط برای پروفایل های حقیقی است و هنوز برای مشاغل یا شرکت ها در دسترس نیست.

متا باعرضه Meta Verified، مراحل راه‌اندازی مجدد سیستم تأیید آبی توییتر را دنبال می‌کند که تحت مدیریت مالک جدید ایلان ماسک راه‌اندازی شده است.

اما بر خلاف توییتر، به گفته متا، اگر قبل از عرضه سیستم جدید Meta Verified یک نشان تأیید در اینستاگرام یا فیس بوک داشتید ، هیچ چیز برای شما تغییر نخواهد کرد.

این سرویس جدید برای کاربران ایالات متحده تنها چند روز پس از اینکه متا اعلام کرد 10000 نفر دیگر از کارکنان این شرکت را قبل از پایان سال 2023 اخراج می کند ارائه می شود. عدد جدید بالاتر از 11000 کارمندی است که متا در آبان ماه اخراج کرد. باید دید تلاش جدید برای ایجاد یک جریان درآمد اضافی  چگونه به شرکت کمک خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.