رونمایی از قدرتمندترین گوشی موبایل دنیا در آینده ای نزدیک

رونمایی از قدرتمندترین گوشی موبایل دنیا در آینده ای نزدیک

 گلکسی اس 23  سامسونگ می تواند قدرتمندترین گوشی هوشمندی باشد که در اوایل سال آینده میلادی  به بازار عرضه می شود.

به گزارش تک ناک، افشاگری سایت 91mobiles.com نشان می دهد پرچمدار اصلی بعدی سامسونگ یا به عبارتی دیگر تلفن تخت از چیپ ست Qualcomm Snapdragon 8 Gen2 که هنوز معرفی نشده استفاده خواهد کرد.

پادشاه فعلی تراشه‌های گوشی‌های هوشمند، Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 اخیراً بر روی گوشی‌های پرچمدار از جمله OnePlus 10T عرضه شده است.

انتظار می‌رود کوالکام نسل بعدی چیپ ست گوشی‌های هوشمند خود را اواخر امسال معرفی کند، اما اعلام در ماه نوامبر یا دسامبر(آبان وآذر) به تولیدکنندگان فرصت نمی‌دهد تا این تراشه را برای فصل فروش تعطیلات دسامبر وارد گوشی‌های خود کنند.

سامسونگ گلکسی اس 23 احتمالاً در فوریه 2023 ( بهمن ماه)معرفی خواهد شد، این زمان عرضه برای ارائه تراشه پیشرو در کلاس جدید عالی است.

ممکن است سامسونگ سزاوار دریافت جایزه باشد که برای اولین بار از اسنپ دراگون هشت  Gen2 استفاده کند.

اخبار اخیر حاکی از آن است که سامسونگ به جای استفاده از چیپ ست اگزینوس سامسونگ در بخش کوچکی از محموله جهانی، دو نسل بعدی گوشی های گلکسی اس را به طور کامل با تراشه های کوالکام عرضه می کند.

این احتمال وجود دارد که هر گلکسی اس 23 که در سراسر جهان فروخته می‌شود دارای تراشه یکسانی باشد و اگر آن تراشه اسنپ دراگون 8 نسل 2 باشد، کوالکام به برد بزرگی دست خواهد یافت.

افشاکننده، ناشناس “Ice Universe” که شهرت خوبی برای دقت در ارائه مطالب  دارد، همچنین ادعا می کند که گلکسی S23 یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت. اگر چنین باتری بزرگی به کوچکترین گلکسی اس 23 ختم شود، عالی خواهد بود، اما تا زمانی که مطمئن شویم از قضاوت خودداری می کنیم. گلکسی اس 22 اولترا فعلی از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند، در حالی که گلکسی اس 22 کوچکتر از باتری متوسط 3700 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند..

سامسونگ برای بردن بازی می کند

هر تولیدکننده تلفن همراهی سعی نمی‌کند یک دستگاه عالی، سریع‌ترین یا ماندگارترین یا بهترین را روانه بازار کند. سامسونگ راضی به شکست دادن خودش نیست، سامسونگ می خواهد همه را شکست دهد.

برای انجام این کار، باید بهترین قطعات را تهیه کند. باید بهترین صفحه نمایش بهترین دوربین و بهترین چیپ ست را داشته باشد.

مهم نیست که چه گوشی هایی در طول تعطیلات سال میلادی آینده  با تراشه های Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 عرضه می شوند، سامسونگ آماده است تا در سال جدید پیشتاز باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

technoc-instagram