سامسونگ ساخت تجهیزات مخابراتی 4G و 5G در هند را آغاز کرد

سامسونگ ساخت تجهیزات مخابراتی 4G و 5G در هند را آغاز کرد

سامسونگ نه تنها گوشی‌های هوشمند، بلکه تجهیزات اتصال شبکه‌ای دستگاه‌ها را نیز می‌سازد وحال خبر آمده که این شرکت ساخت تجهیزات شبکه مخابراتی 4G و 5G در هند را آغاز کرده است.

به گزارش تکناک، این شرکت کره ای قصد سرمایه‌گذاری 49 میلیون دلار در تأسیسات تولیدی خود در هند به منظور ساخت تجهیزات زیرساخت مخابراتی 4G و 5G را دارد.

این اولین سرمایه‌گذاری سامسونگ در تولید تجهیزات شبکه در هند است وموجب می شود Samsung Networks به اریکسون و نوکیا برای تولید محلی در هند بپیوندد.

این شرکت در حال حاضر یکی از بزرگترین کارخانه های گوشی هوشمند خود را در گوروگرام هند دارد. این شرکت همچنین تلویزیون تولید می کند و برنامه هایی برای ساخت پنل های OLED برای گوشی های هوشمند در کشور دارد. حال با این سرمایه گذاری، این شرکت کره جنوبی می تواند برای طرح تشویقی مرتبط با تولید هند (PLI) که طرح‌های تشویقی 4 تا 7درصد برای تولید لوازم الکترونیکی محلی ارائه می دهد، درخواست دهد.

سامسونگ قبلاً تأییدیه دولت هند (دبیرخانه شورای امنیت ملی) را به عنوان منبع قابل اعتماد تجهیزات مخابراتی برای انتقال تجهیزات مخبارتی 5G دریافت کرده است. این مهر تأیید در هند قبل از ساخت تجهیزات مخابراتی توسط هر شرکتی مورد نیاز است. Samsung Networks پیش‌تر سفارش‌هایی از دو اپراتور بزرگ مخابراتی Bharti Airtel و Reliance Jio در هند دریافت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

technoc-instagram