سامسونگ نسخه بتای جدیدی را بر روی اندروید 13 عرضه می کند

شرکت سامسونگ اعلام کرد نسخه بتای One UI 5 مبتنی بر اندروید ۱۳ را روی گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۲۲ عرضه می‌کند.

به گزارش تک ناک، این شرکت در این اطلاعیه آورده است که این رویداد همزمان با مراسم رونمایی از محصولات جدید سامسونگ در 10 آگوست ( 20 مرداد) انجام خواهد شد.

این شرکت اعلام کرد که سامسونگ سیستم عامل One UI 5 خود را برمبنای اندروید 13 به صورت بتا برای گوشی های هوشمند گلکسی S22 راه اندازی کرده است.

مانند اندروید 13، بیشتر تغییرات جزئی هستند، با برخی بهبودهای زیبایی(تغییراتی در ظاهر) همراه با تقویت امنیت، اعلان ها، دوربین و موارد دیگر. با این حال، اندروید 13 ممکن است برای گوشی‌های تاشو مانند گلکسی فولد 4 که قرار است در رویداد Unpacked 10 آگوست سامسونگ عرضه شود، پیشرفت‌های قابل توجهی ارائه دهد.

سامسونگ به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل خود را سریع‌تر منتشر می‌کند، زیرا One UI 5 بیش از یک ماه زودتر از UI 4 در سال گذشته عرضه شد. این برنامه از تغییر تم اندروید 13 با 12 ،گزینه رنگ جدید برای صفحه اصلی، نمادها و پنل های سریع بهره می برد.

همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا با چیدن ویجت‌ها کمی در فضا (حافظه) صرفه‌جویی کنید، در حالی که گزینه‌های دسترسی مانند ذره‌بین را برای بزرگ‌نمایی متون و اشیاء اضافه کرده است. همچنین سیستمی را اضافه می کند که می تواند ورودی (های) صفحه کلید شما را با صدای بلند بخواند.

همچنین به‌روزرسانی‌های Android 13 مانند تنظیمات اعلان جدید که در آن،  برنامه‌ها قبل از ارسال اعلان‌ درخواست مجوز می‌کنند. یک داشبورد امنیتی جدید و حریم خصوصی را بررسی میکند و شما می‌توانید زبان دلخواه خود را برنامه به برنامه(در هر برنامه به طور خاص و جداگانه) تنظیم کنید.

در دستگاه های اندروید 13 تاشو مانند Fold 3 تفاوت هایی دراندازه‌ها، وضوح‌ها و تراکم پیکسل‌های در نمایشگرهای داخلی و خارجی لحاظ شده اند. سامسونگ قبلاً این ویژگی را برای Fold 3 ارائه کرده است، اما پشتیبانی بومی(اصلی) Android 13 ممکن است گزینه‌های بیشتری مانند ابزارهای بهره‌وری پیشرفته را تقویت کند.

دو روز دیگر در مراسم رونمایی اطلاعات بیشتری دریافت خواهیم کرد. در همین حال، اگر در ایالات متحده، کره جنوبی یا آلمان زندگی می‌کنید و Galaxy S22 دارید، می‌توانید به‌روزرسانی One UI 5 را با استفاده از اپلیکیشن Samsung Members امتحان کنید و البته خطرات معمول استفاده از نرم‌افزار بتا را در نظر داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.