طراحی ردمی A1 پلاس قبل از عرضه لو رفت

طراحی ردمی A1

در هفته گذشته، یک گوشی هوشمند با طراحی جدید توسط Redmi در چندین سایت صدور گواهینامه و Geekbench مشاهده شد. همچنین شایعه شده بود که این گوشی به عنوان یک گوشی هوشمند POCO در هند عرضه‌شده‌است.

به گزارش تک ناک، اکنون، یک نوع از این دستگاه در پایگاه داده IMEI مشاهده شده است.این نسخه ردمی A1 پلاس نام دارد و دارای شماره مدل 220733SFG است. Tipster Simarpal Singh فاش کرده است که این مدل مجهز به حسگر اثر انگشت است.به غیر از گنجاندن حسگر اثر انگشت، انتظار می‌رود که سایر مشخصات Redmi A1 پلاس همانند ردمی A1 آینده باشد. بنابراین بیایید نگاهی به مشخصات ردمی A1 بیاندازیم تا بدانیم چه انتظاراتی از Redmi A1 پلاس داشته باشیم.

مشخصات ردمی A1
تاکنون، لیست های مختلف نشان داده اند که Redmi A1 با تراشه A22 هلیو مدیاتک عرضه خواهد شد. این یک تراشه کاملا قدیمی است که دارای یک پردازنده چهار هسته ای، هریک با سرعت 2 گیگاهرتز است.
این تراشه با 3 گیگابایت رم تجهیز خواهد شد. در مورد سیستم عامل، دستگاه اندروید 12 را بدون نسخه اجرا خواهد کرد.
به غیر از آن، ردمی A1 گزینه های ارتباطی در قالب LTE، وای فای 2.4 گیگاهرتزی و بلوتوث 5.0 را شامل می‌شود. طول دستگاه 164.67 میلی متر و عرض آن 76.56 میلی‌متر است.
مدل +A1 احتمالاً با همین مشخصات همراه با یک حسگر اثر انگشت در پشت دکمه پاور عرضه خواهد شد. هنوز اطلاعات دیگری در مورد این دستگاه در دسترس نیست. بنابراین باید منتظر به‌روزرسانی‌های آینده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.