تشخیص سریع فعال بودن VPN در جدیدترین بروزرسانی ویندوز ۱۱

VPN ویندوز 11

 بروزرسانی منتشر شده جدید نسخه Insiders ویندوز 11 ، شامل تعدادی نقاط بهبود می‌شود که یکی از آنها افزونه بسیار مفید شاخص سریع تشخیص کارآیی  VPN است.

به گزارش تکناک، ویندوز 11 با بروزرسانی های خود، به تدریج اما به طور پیوسته به توسعه ادامه داده است.

مایکروسافت اکنون، به دلیل ارتقا کامل و بزرگ ارائه شده در پاییز، با تمرکز روی جزئیات توانسته‌است تجربه‌ای یکنواخت برای همه کاربران ایجاد کند. Build 25247، جدیدترین نسخهInsiders ، چندین تغییر جذاب را معرفی کرده‌است.

یکی از بهبودها در بروز رسانی ویندوز 11 جدید مربوط به VPN است. هنگامی که این سرویس در تنظیمات ویندوز روشن شود، نماد جدیدی بر روی نماد اتصال اینترنت در نوار وظیفه ظاهر می شود. اگر یک قفل کوچک روی آن باشد، می توان گفت VPN فعال است.

لطفاً توجه داشته باشید محدوده این نشانگر در حال حاضر محدود است. در ابتدا، برای کارایی آن یک کابل اترنت باید به کامپیوتر شما متصل باشد. علاوه بر این، فعال بودن نرم افزار VPN شخص ثالث را در ویندوز 11 مشخص نمی‌کند. اگر مورادآن فراهم نباشد، این نشانگر تغییری نمایش نخواهد داد.

به یاد داشته باشید VPN  امکان تغییر وضعیت اتصال را فراهم کرده و عملاً به‌طور مجازی به شما اجازه استفاده مکانی از کشوری متفاوت را می‌دهد.در میان دیگر مسائل، این امر، امکان استفاده جامع‌تری از لیست پلتفرم های پخش یا تماشای مسابقات جام جهانی در شبکه های بین المللی را فراهم می کند.

این ویژگی جدید، که در واقع فقط یکی از جزئیات کوچک است، در حال حاضر فقط برای استفاده‌کنندگان از نسخه Insider  ویندوز 11قابل دسترس است. این ویژگی از طریق یک بروزرسانی برای همه کاربران ویندوز 11 در دسترس قرار خواهد گرفت. تغییرات کوچک دیگری نیز در این نسخه موجود است. به عنوان مثال، بسیاری از پنجره‌های تنظیمات برای تلفیق با سایر سیستم‌عامل‌ها مجدداً طراحی شده‌اند. قابلیت تغییر نام رایانه یا بازگشت به نسخه قبلی ویندوز نیز وجود دارد. این ها همه جزئیات‌اند، اما نشان دهنده تمایل مایکروسافت برای توجه به جزئیات حتی کوچک در ظاهر سیستم عامل خود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.