شیائومی 13 با طراحی جدید دوربین عرضه می‌شود

شیائومی 13

مشخصات کلیدی گوشی هوشمند شیائومی 13 پیش از زمان عرضه آن در ماه آینده، به صورت آنلاین منتشر شده است وگفته می شود با طراحی جدید در بخش های مختلف از جمله دوربین عرضه خواهد شد.

به گزارش تکناک، سری 13 شیائومی جانشین سری S۱۲ خواهد بود و یکی از افشاگران قابل اعتماد Digital Chat Station مشخصات دوربین شیائومی ۱۳ G۵ را از طریق MyDrivers فاش کرده است.

مشخصات شیائومی 13

DCS جزئیات دیگری نیز در مورد این گوشی پرچمدار فاش کرد. ظاهراً این دستگاه در تاریخ 1 دسامبر در چین عرضه خواهد شد. امکان عرضه این مدل در کنار MIUI 14 وجود دارد و به احتمال زیاد مقرون به صرفه ترین پرچمدار این شرکت خواهد بود.

این افشاگر از وجود یک سنسور دوربین جدید در پشت دستگاه خبر می‌دهد. در واقع، اطلاعات افشا شده گذشته حاکی از وجود سنسور جدید 50 مگاپیکسلی سری IMX8 سونی بود.

digikala

متأسفانه، DCS مشخصات کامل دوربین را فاش نکرد. با این حال، گزارش‌های قبلی ادعا بر استفاده این دستگاه از پردازنده Spandragon 8 نسل 2 دارد.همچنین مدل ابتدایی آن از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند. مدل در حال ارائه، تنها از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، صفحه نمایش آن توانایی ارائه رزولوشن K 2 را دارد. این گوشی دارای پنل 6.2 اینچی AMOLED با رفرش ریت 120 هرتز است.

رندرهای طراحی لو رفته مدل ابتدایی، نشان‌دهنده یک ماژول دوربین مربعی در پشت آن و همچنین یک حفره صفحه نمایش مرکزی، در قسمت بالا برای دوربین سلفی است.

شیائومی 13

سایر جزئیات کلیدی آن هنوز مشخص نیستند. با این حال، احتمالا این دستگاه ماه آینده در چین و در کنار 13 5G پرو عرضه خواهد شد. مدل پرو شامل سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی 1 اینچی سونی IMX989 دیده‌شده در 12S Ultra  می شود. هر دو مدل می توانند دوربین های تنظیم شده توسط لایکا را دریافت کنند.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.