فعال شدن حسگر دمای پوست در سری Galaxy Watch 5

سامسونگ با انتشار یک بروزرسانی نرم افزاری، حسگر دمای پوست را برای نسخه‌های LTE در ساعت های هوشمند Galaxy Watch 5 و Watch 5 Pro فعال می‌کند.

به گزارش تکناک، ساعت هوشمند Galaxy Watch 5 و Watch 5 Pro از بهترین ساعت‌های هوشمندی هستند که می‌توانید در سال 2023 خریداری کنید. توضیح اینکه چرا خرید ساعت هوشمند Galaxy Watch 5 یا Watch 5 Pro تصمیم بسیار خوبی است، دشوار نیست .این ساعت ها با طراحی شیک و باریک دارای ویژگی ردیابی سلامت از جمله توانایی تجزیه و تحلیل ترکیب بدنی شما هستند.

خانواده ساعت های هوشمند Galaxy Watch 5 مجهز به حسگر دمای پوست هستند که اخیراً در حالت خاموش بوده اند. اما در ماه آوریل، سامسونگ بروزرسانی نرم‌افزاری را برای مدل‌های بلوتوثی ساعت هوشمند Galaxy‌ Watch5 و Watch 5 Pro منتشر کرد که حسگر جدید را فعال کرده است و اکنون، همین بروزرسانی نرم‌افزاری به مدل‌های LTE ساعت هوشمند گلکسیWatch 5 و Watch 5 Pro اضافه می شود.

سامسونگ با انتشار یک بروزرسانی نرم افزاری، حسگر دمای پوست را برای نسخه‌های LTE در ساعت های هوشمند Galaxy Watch 5 و Watch 5 Pro فعال می‌کند.

digikala

با نصب بروزرسانی نرم‌افزار جدید، یعنی نسخه R9x5FXXU1AWDA، شما متوجه خواهید شد که در برنامه Samsung Health این ساعت هوشمند ، ویژگی جدیدی با نامpredict period with skin temp اضافه شده است. این قابلیت جدید در دسته بندی ردیابی چرخه قرار دارد.

متأسفانه همانند Apple Watch Series 8، حسگر دمای ساعت های هوشمند گلکسی Watch 5 و Watch 5 Pro تنها محدود به پیگیری چرخه های قاعدگی است. بنابراین، حداقل در حال حاضر، اگر شما مرد هستید، با داشتن یک حسگر دمای فعال در مچ دست خود چیزی به دست نمی آورید. البته باید یادآوری کنیم که در فهرست تغییرات، ذکر شده است که این بروزرسانی، ثبات و قابلیت اعتماد سیستم را بهبود می‌بخشد، بنابراین ما حدس می زنیم که این ویژگی کارآمد باشد.

برای نصب بروزرسانی نرم‌افزاری بر روی ساعت های هوشمند Galaxy Watch5 و Watch 5 Pro، به برنامه تنظیمات در ساعت هوشمند خود بروید، Software update را انتخاب کنید و روی دکمه Download and install کلیک کنید.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.