قطعی گسترده اینستاگرام در اروپا و آمریکا

بر اساس گزارش سایت  Downdetector ده ها هزار کاربر مشکلات قطعی اینستاگرام را در ایالات متحده آمریکا گزارش کردند.

به گزارش تکناک، این سایت با جمع‌آوری گزارش‌های وضعیت از تعدادی منابع از جمله گزارش های ارسال شده توسط کاربران ، قطعی‌ برنامه ها  را ردیابی می‌کند،

Downdetector همچنین حدود 2000 گزارش قطعی اینستاگرام را از بریتانیا و بیش از 1000 گزارش از هند و استرالیا نیز دریافت کرده است.

اگر در یک ساعت گذشته از اینستاگرام استفاده کرده اید، ممکن است متوجه شده باشید که همه چیز آنطور که باید کار نمی کند. در حالی که برنامه کاملاً قطع  نیست به نظر می‌رسد که بخش‌هایی از اینستاگرام آنطور که انتظار می‌رود لود نمی شوند و به طرز وحشتناکی کند هستند.

این قطعی باعث شده است که پست‌ها و استوری‌ها بارگیری نشوند. کاربران پیام‌هایی مانند « Couldn’t refresh feed » و «Couldn’t load posts» را مشاهده کرده‌اند. سایر کاربران پیام هایی می‌بینند که می‌گوید دستگاه‌هایشان هنگام باز کردن اینستاگرام به اینترنت متصل نیستند.

به گزارش DownDetector، اولین گزارش‌ها از قطعی اینستاگرام حوالی 5 صبح به وقت ایران ارسال شده است. بسیاری از کاربران در توییتر نیز در حال حاضر از کار نکردن اینستاگرام شکایت دارند. حتی یک هشتگ #InstagramDown وجود دارد که در برخی از مناطق در سراسر جهان در ترند است.

جالب اینجاست که سایر کاربران با وجود پیغام های خطا، طبق معمول به اینستاگرام دسترسی دارند. ماه گذشته، Instagram (photo and video sharing social network owned by Meta Platforms) تحت تأثیر یک قطعی بزرگ دیگر قرار گرفت که باعث شد که به کاربران اجازه نمیداد پست‌ها یا استوری‌های جدید ایجاد کنند.

اینستاگرام هنوز این قطعی را تایید نکرده است. چند روز پیش، توییتر با یک اختلال بزرگ مواجه شد و وب سایتش به طور کامل از دسترس خارج شد. در نهایت، این سرویس آنلاین شد، اما پشتیبانی توییتر در نهایت با توضیح اینکه تغییراتی در قسمت پشتیبانی این مشکل را ایجاد کرده بود، به وضوح این موضوع را شفاف کرد. البته، علت هر اختلالی ممکن است متفاوت باشد، برخی از آنها تنها چند ثانیه طول می کشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است ساعت ها ادامه یابند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.