قیمت و تاریخ عرضه گوگل پیکسل فولد

بر اساس آخرین گزارش‌ها، شرکت آلفابت در سال جاری حداقل چهار گوشی هوشمند را روانه بازار خواهد کرد. دو مورد از آنها در اوایل ژوئن و دو مورد دیگر اواخر امسال، احتمالاً در ماه اکتبر وارد بازار خواهند شد.

به گزارش تکناک، اولین دسته از گوشی های هوشمند گوگل احتمالا شامل گوگل پیکسل فولد فوق الذکر و پیکسل 7a مقرون به صرفه خواهد بود و پیکسل 8 و نسخه پرو آن پرچمداران سالانه گوگل در پاییز وارد بازار خواهند شد. این گزارش همچنین برخی از جزئیات قیمت را به اشتراگ گذاشته است.

شایعات و افشای اطلاعاتی بسیاری مبنی بر توسعه صفحه‌نمایش تاشو برای یک گوشی هوشمند گوگل وجود دارد. طبق توضیحات گوگل تعویق متعدد عرضه آن، به دلیل قصد شرکت برای ارائه یک محصول نهایی است و هدف آن در زمان عرضه از میدان به در کردن گوشی گلکسی زد فولد سامسونگ است.

اخیراً یکی از کاربران، طراحی گوشی گوگل پیکسل فولد را در دستان یکی از کارمندان گوگل تشخیص و موفق به گرفتن عکس تاری از آن شده است. در صورت صحت این خبر، این گوشی در مرحله تست است و جدول زمانی فوق واقعی است.

digikala

در همین حین، گزارش WinFuture طبق ادعای یک خرده‌فروش، به عرضه این دستگاه در اوایل ماه ژوئن در آلمان در دو رنگ کربنی و سفید گرم اشاره دارد.

ظاهراً گوشی تاشو گوگل در نسخه 256 گیگابایتی در دسترس خواهد بود. انتظار می‌رود این نوع در اروپا ۱۷۰۰ یورو (۱۸۲۵ دلار) قیمت داشته باشد. در صورت صحت این اطلاعات، این دستگاه کمی ارزان‌تر از گلکسی زد فولد 4 سامسونگ با قیمت 1799 یورو (1931 دلار) و از سوی دیگر، گران‌تر از Honor Magic VS  ۱۵۹۹ یورویی (1716 دلار) خواهد بود.

گوگل، علاوه بر گوشی هوشمند تاشو، به زودی پیکسل 7a را معرفی خواهد کرد. قیمت این دستگاه در اروپا 500 یورو (536 دلار) خواهد بود و در یک نسخه 128 گیگابایتی اما در چهار رنگ آبی ، کربنی، سفید و یشمی عرضه خواهد شد.

این گوشی میان رده رقیب سری گلکسی A سامسونگ و بسیاری دیگر از برندهای برتر دیگر خواهد بود. بنابراین، این مدل رقبای بسیار بیشتری نسبت به نسخه از فولد با توجه به عدم اشباع بازار دستگاه‌های تاشو، خواهد داشت.

اخیراً گوشی هوشمند پیکسل 7aدر اطلاع رسانی‌های مختلفی ظاهر شده است و به نظر می‌رسد به صفحه نمایش 6.1 اینچی 1080p با پنل OLED و پشتیبانی از ریفرش ریت 90 هرتز مجهز خواهد شد. وجود تراشه Tensor G2 شایعه شده یا تراشه Exynos G5300 در این گوشی مشخص نیست.

سایر مشخصات شایعه شده آن حاکی از وجود UFS 3.1 native، سنسور دوربین 64 مگاپیکسلی سونی IMX787، سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض، شارژ بی سیم 5 واتی و موارد دیگر است.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.