توییتر مدل جدیدی برای کسب درآمد ارائه می‌کند

مالک جدید توییتر از ارائه یک مدل کسب درآمد برای همه اشکال محتوا در این پلتفرم خبر داد و گفت: این امکان جدید می تواند از یوتیوب پیشی بگیرد.

مالک جدید توییتر از ارائه یک مدل کسب درآمد برای همه اشکال محتوا در این پلتفرم خبر داد و گفت: این امکان جدید می تواند از یوتیوب پیشی بگیرد.

به گزارش تکناک، ایلان ماسک روز شنبه گفت که قصد دارد مدل آینده از نرخ سازندگان محتوای فعلی یوتیوب پیشی بگیرد.او همچنین فرمت‌های محتوای ورودی مانند افزودن «متن طولانی به توییت‌ها» و ویدیوهای طولانی‌تر را اعلام کرد.

این میلیاردر که در اوایل این هفته رسماً سکان هدایت این شرکت رسانه‌های اجتماعی را بر عهده گرفت، آخر این هفته گفت که قالب‌های محتوای جدیدی در راه است و به دنبال آن یک مدل کسب درآمد برای سازندگان ارائه می‌شود.

او اضافه کرد که توییتر قصد دارد از نرخ فعلی یوتیوب که 55 درصد از کل درآمد تبلیغاتی که از ویدیوهایشان ایجاد می شود به سازندگان پرداخت می کند، پیشی بگیرد.

ماسک در پاسخ به کوین نلسون، یک اینفلوئنسر، با اشاره به مدل فعلی یوتیوب، توییت کرد: ما می‌توانیم آن را شکست دهیم.

ماسک گفت تا دو هفته دیگر اطلاعات بیشتری درباره کسب درآمد به اشتراک گذاشته خواهد شد. این نظرات پس از آن بیان شد که او همچنین اعلام کرد توییتر «به زودی قابلیت پیوست کردن متن طولانی به توییت‌ها را اضافه می‌کند»، افزوده‌ای که به گفته او به «بیهودگی اسکرین‌شات‌های دفترچه یادداشت» پایان می‌دهد.

توضیحات برنامه به‌روزرسانی‌شده برای توییتر در فروشگاه اپل اپ استور که روز شنبه منتشر شد، همچنین به ویژگی‌های جدیدی مانند ویدیو با فرمت طولانی‌تر و «رتبه‌بندی اولویت برای محتوای با کیفیت» اشاره کرد. این به‌روزرسانی شامل چیزی بود که به نظر می‌رسد عرضه طرح اشتراک چک آبی احراز هویت ماسک است که هزینه آن 7.99 دلار است.

تیم داد تولید کننده محتوا معروف به  فضانورد روزانه در توئیترش نوشت: اگر توییتر بتواند ویدیوهای کاملی را که من تولید می‌کنم مدیریت کند و بتواند سیستم درآمدزایی مشابهی مانند YouTube ارائه دهد، مطمئناً ویدیوهای کامل خود را در اینجا نیز آپلود می‌کنم.

به گفته خود وب سایت توییتر ، این شبکه اجتماعی در حال حاضر دو برنامه کسب درآمد از ویدئو “Amplify Pre-Roll” و “Amplify Sponsorships” را برای تبلیغ کنندگان ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.