امکان مدیریت مخاطبان در واتساپ فراهم شد

واتساپ از ویژگی جدیدی که به کاربران در مدیریت آسان تر مخاطبین خود کمک می کند رونمایی کرد که در آخرین نسخه بتا در دسترس است

واتساپ از ویژگی جدیدی که به کاربران در مدیریت آسان تر مخاطبین خود کمک می کند رونمایی کرد.

به گزارش تکناک، این ویژگی در حال حاضر برای برخی از آزمایش‌کنندگان بتا در دسترس است و انتظار می رود تا چند هفته دیگر برای کاربران بیشتری عرضه شود.

در ابتدا، هنگامی که شماره تلفن شخصی را در تلفن خود ذخیره می کردید، بلافاصله در لیست مخاطبین WhatsApp شما ظاهر نمی شد. معمولاً باید برنامه را باز کرده و لیست مخاطبین خود را به‌روزرسانی کنید تا مخاطب جدید خود را پیدا کنید. این شرکت بالاخره ویژگی جدیدی را معرفی کرده است که کار را برای همه کاربران بسیار آسان می کند.

چندی پیش واتساپ سعی در رفع این مشکل با بهبود همگام سازی خودکار لیست مخاطبین داشت. حتی با وجود اینکه بهتر از قبل شده بود، در بسیاری از مواقع به درستی کار نمی کرد. بعضی اوقات ممکن بود کاربران مجبور شوند برای یافتن مخاطب جدید خود در لیست واتساپ، یک رفرش دستی انجام دهند.

در نهایت، واتساپ با یک به روز رسانی جدید قرار است این مشکل  را برطرف کند. به گزارش Wabetainfo.com ، واتساپ در حال اضافه کردن یک ویژگی جدید است. ویژگی مدیریت مخاطبین واتساپ به کاربران اجازه می دهد تا مخاطبین جدید را مستقیماً در داخل برنامه اضافه کنند. کاربران  همچنین می توانند تغییرات یا ویرایش مخاطبین را در داخل پلتفرم واتساپ انجام دهند.

در ابتدا، یک راه میانبر برای افزودن مخاطبین در واتساپ وجود داشت. با این حال، این میانبر فقط برای هدایت کاربر به برنامه مدیریت مخاطبین دستگاهش بود. این ویژگی جدید به کاربران این امکان را می دهد که بدون ترک واتساپ، مخاطبین خود را اضافه و ویرایش کنند.

کاربران می توانند با باز کردن مخاطبین در واتساپ، گزینه ها و انتخاب مخاطب جدید، در دسترس بودن این ویژگی جدید را بررسی کنند. اگر این ویژگی در دسترس باشد، باید راه جدیدی برای مدیریت مخاطبین در پلتفرم واتساپ خود مشاهده کنید. در غیر این صورت، سیستم شما را به برنامه مخاطبین تلفن شما هدایت می کند.

ویژگی مدیریت مخاطبین واتساپ برای بسیاری از کاربران بسیار مفید خواهد بود. این ویژگی هنگام ذخیره یک مخاطب جدید واتساپ، در وقت کاربران صرفه جویی می کند و کاربر برای ذخیره یا ویرایش یک مخاطب جدید، مجبور نیست از برنامه مخاطبین تلفن استفاده کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.