سیستم جدید لینکدین برای تایید احراز هویت افراد

لینکدین که متعلق به مایکروسافت است، در حال راه اندازی یک سیستم احراز هویت رایگان است که به کاربران امکان می دهد درستی هویت و محل کار خود را ثابت کنند.

به گزارش تکناک، گزینه های تأیید شامل توانایی استفاده از قابلیت CLEAR برای اثبات هویت و تأیید محل کار از طریق یک آدرس ایمیل و پلتفرم Entra که پلتفرم تأیید شده مایکروسافت است، برای دریافت شناسه های دیجیتال محل کار به صورت رایگان است.

برخلاف اینستاگرام، فیسبوک یا توییتر، برای دریافت تاییدیه هایی که در پروفایل لینکدین شما نمایش داده می شوند، شما نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت. شما می توانید محل کار خود را فقط با استفاده از یک آدرس ایمیل صادر شده توسط شرکت یا پلتفرم Entra ، از طریق Microsoft Entra تأیید کنید.

اگر می‌خواهید هویت خود را تأیید کنید، لینکدین با CLEAR همکاری کرده است تا به شما امکان ‌دهد این کار را به‌طور ایمن انجام دهید. اگر از CLEAR استفاده می‌کنید، شما با یک شناسه صادر شده توسط دولت ایالات متحده آمریکا و شماره تلفن آمریکایی، می‌توانید نشان دهید که هویت شما در نمایه LinkedIn تأیید شده است.

لینکدین تأییدیه‌ها را با علامت سبز و آبی روی پروفایل شما نشان می دهد.تأیید از طریق ایمیل شرکت اکنون برای همه کاربران لینکدین در دسترس است، مشروط بر اینکه افراد فقط در بیش از تقریبا 4000 شرکتی که توسط این برنامه پشتیبانی می شوند، کار کنند. راستی‌آزمایی مایکروسافت Entra در پایان ماه آوریل در ابتدا برای ۲ میلیون عضو لینکدین منتشر می‌شود.

از آنجایی که سازمان‌های بیشتری از فناوری ابری استفاده می‌کنند و استخدام از راه دور، چند سالی است که مرسوم شده است، نیاز به تأیید آنلاین اعتبار افراد امری ضروری است. مایکروسافت جدیدا روی سیستم Entra Verified ID خود کار می‌کند که اکنون توسط LinkedIn استفاده می‌شود و بر اساس استانداردهای باز است، بنابراین می‌تواند در انواع سیستم‌های HR و ابراز هویت کار کند.

الکس واینرت، معاون امنیت هویت مایکروسافت در مصاحبه ای با The Verge می گوید: اصالت آنلاین در این دوره اهمیت بسزایی دارد. ما همواره شاهد افزایش روز افزون اطلاعات تقلبی هستیم که افراد وانمود به کسی که نیستند می کنند. طبیعی است که برای همکاری با افراد، صحت اطلاعات هویتی آنها را بدانیم.

Microsoft Entra فراتر از LinkedIn است. توسط این پلتفرم، می توان پروفایل افراد احراز هویت شده در لینکدین را به منظور بررسی سابقه کار، وام ها، پاداش ها و موارد دیگر بررسی کرد. این سیستم می تواند ورود به مشاغل جدید را سرعت بخشد، زیرا شما توسط این سیستم می‌توانید مهارت‌ها و صلاحیت‌های خود را تأیید کنید و از آن در مشاغل و استخدام در شرکت‌های متعدد استفاده کنید و هنگام عضویت برای اولین بار در یک شرکت، از بررسی های امنیتی دقیق و  وقت کشی اجتناب کنید.

سیستم احراز هویت LinkedIn (American social networking website for people in professional occupations) توسط یک سیستم غیرمتمرکز و یک مدل قابل اعتماد پشتیبانی می شود که شامل یک صادرکننده، یک دارنده و یک تأیید کننده است. سازمان‌ها می‌توانند شناسه‌های دیجیتال امضا و رمزنگاری شده را صادر کنند، که کارمندان می‌توانند برای اثبات کارشان در یک شرکت و اثبات سابقه کاری و موارد دیگر از آن استفاده کنند. مایکروسافت می‌خواهد این نوع سیستم را به پلت فرم های بیشتری که در آنها نیاز به تأیید هویت و اعتماد است، سوق دهد.

جوی چیک، رئیس بخش هویت و دسترسی به شبکه در مایکروسافت می‌گوید: این تازه شروع کار است. اعتبارنامه هویتی تایید شده می تواند اعتماد، اصالت و قابلیت تایید افراد را افزایش دهد و در عین حال هزینه و زمان را در بسیاری از مراحل، کاهش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.