مشخصات جدیدترین گوشی موبایل نوکیا

نوکیا  Sentry 5G  یا نوکیا XR30 نسخه بعدی گوشی موبایل شرکت HMD Global است که تصاویر جدیدی از آن به تازگی در اینترنت منتشر شده است.

نوکیا Sentry 5G  یا نوکیا XR30 نسخه بعدی گوشی موبایل شرکت HMD Global است که تصاویر لو رفته آن، انتظارات عمومی درباره طراحی متمایز آن را رد می کند.

به گزارش تکناک، اگرچه این تلفن همراه نوکیا (شرکت صنایع الکترونیکی فنلاندی) رسماً معرفی نشده است، اما این مدل در پایان سال گذشته در یک نقشه راه از شرکتی فنلاندی به نمایش گذاشته شد. در آن زمان، فقط نام و برخی از مشخصات آن فاش شد، اما هرچه به زمان عرضه آن نزدیک تر می شویم، اطلاعات بیشتری درباره این گوشی موبایل منتشر می شود.

12 تصویر از نوکیا Sentry 5G در سایت خبری Winfuture  منتشر شده است که  همه زوایای این گوشی موبایل را نشان می دهند. اگرچه هنوز تایید نشده است، اما دستگاه قوی با نام نوکیا XR30 ممکن است با نام قابل پیش بینی تری روانه بازار شود. با این حال، این فقط یک حدس است، بنابراین باید صبر کنیم تا شرکت HMD Global آن را رسماً معرفی کند.

همانطور که گفته شده، تصاویری که در این هفته به صورت آنلاین منتشر شده‌اند طراحی چشمگیری ندارد. نوکیا XR30، یا هر نام دیگری که این گوشی موبایل در نهایت خواهد داشت، تمایز چشمگیری با سایر گوشی های مقاومی که در حال حاضر در بازار موجود هستند، نخواهد داشت.

اما آنچه آن را متمایز می کند، این است که این گوشی موبایل NOKIA (Finnish multinational telecommunications and information technology company) از فناوری 5G پشتیبانی می کند، که در تنها بخش کوچکی از گوشی های مقاوم  با سیستم عامل اندرویدی این ویژگی را دارا هستند. در مورد بقیه مشخصات این گوشی، تنها جزئیات آن، مواردی است که به طور ناخواسته همراه با نقشه راه HMD در پاییز گذشته فاش شد.

بنابراین، ما می دانیم که Nokia XR30 دارای دوربین دوگانه (64 مگاپیکسل اصلی و 8 مگاپیکسل اولتراواید) و یک دوربین سلفی ثانویه با رزولوشن 16 مگاپیکسل خواهد بود. در مورد تراشه درون تلفن همراه، هیچ اطلاعاتی وجود ندارد، اما می دانیم که حداقل دارای ۶ گیگابایت رم و حداقل ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است.

دیگر اطلاعات مربوط به Nokia XR30 شامل اندازه باتری 4600 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 33 وات و قیمت تقریبی 500 دلار است. هنوز مشخص نیست که HMD Global کی Nokia XR30 را به صورت رسمی معرفی خواهد کرد، اما به نظر می رسد که  مدت زمان زیادی تا معرفی آن باقی نمانده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.