انتشار جدیدترین تصاویر سه بعدی از آیفون 15

9to5Mac تصاویر انحصاری آیفون 15 پرو را بر اساس اطلاعات منابع خود و جزئیات انحصاری سازندگان لوازم جانبی MFi و تصاویر CAD جدید ارائه کرد.

در اوایل ماه جاری، 9to5Mac تصاویر انحصاری آیفون 15 پرو را بر اساس اطلاعات منابع خود و جزئیات انحصاری سازندگان لوازم جانبی MFi و تصاویر CAD جدید ارائه کرد.

به گزارش تکناک، اکنون، از یک منبع بسیار قابل اعتماد مجموعه‌ای دقیق‌تر از فایل‌های CAD منتشر شده است که با آخرین شایعات مربوط به دو تغییر قابل توجه مطابقت دارد.

شایعات فعلی آیفون 15 پرو، مربوط به دکمه‌های جدید است. طبق چندین منبع معتبر، سری آیفون 15 پرو دارای دکمه‌های لمسی خواهد بود و این اطلاعات توسط برخی منابع از در تولید MFi تأیید شده است. اما تصور می شد این دکمه ها به جای دو دکمه جداگانه، یک دکمه تکی بلند باشد.

با این حال، طبق گزارشات چند هفته گذشته، دکمه‌های لمسی جدید به دلیل مشکلات تولید، به نفع دکمه‌های تنظیم صدا سنتی‌تر کنار گذاشته شده‌اند. فایل های CAD افشا شده، این تغییر را تایید می کند.

بسیاری نگران بودند که این عقب‌نشینی منجر به حذف “دکمه mute” و دکمه ای با افزایش عملکرد جایگزین آن شود.

digikala

اکنون می‌توان با اطمینان گفت در حال حاضر سازندگان لوازم جانبی در حال کار با فایل‌های CAD شامل دکمه‌های سنتی‌تر و دکمه mute هستند.

این فایل‌های CAD جدید معتبر کاملاً با اطلاعات قبلی دریافت شده مطابقت دارند و تقریباً با تصاویر باکیفیت منتشر شده توسط 9to5Mac از گوشی آیفون 15 در مقیاس واقعی یکسان است. تنها تفاوت موجود مربوط به دکمه ها و دوربین است.

دکمه ها

به‌جای دکمه‌های ثابت مورد انتظار، به نظر می‌رسد اپل در حال بازگشت به طراحی دکمه‌های سنتی با دکمه‌های تنظیم صدا مجزا است. تغییر قابل توجه امسال طراحی جدید دکمه mute است.

این دکمه mute جایگزین دکمه کنونی خواهد شد، طبق شایعات شامل قابلیت‌های بیشتری خواهد بود و به گمان بسیاری از افراد می‌تواند دکمه Action موجود در Apple Watch Ultra را شبیه‌سازی کند. برای تمایز سری 15 پرو از مدل‌های پایه این سری، این دکمه جدید mute در مدل‌های آیفون 15 و آیفون 15 پلاس وجود نخواهد داشت و شامل دکمه mute موجود خواهند بود.

دوربین ها

در CAD ها و تصاویر اولیه، برآمدگی دوربین بسیار عظیم و برجستگی جداگانه لنز‌ها نیز بزرگتر از کل برآمدگی دوربین آیفون 14 پرو فعلی بود، خوشبختانه این CAD های به روز شده چیزی بسیار معقول تر را نشان می دهند. با توجه به این فایل‌ها، با وجود افزایش اندازه، برجستگی دوربین سری جدید به مراتب قابل قبول‌تر به نظر می‌رسد.

در این تصویر ها، برآمدگی دوربین آیفون 15 پرو مکس کمی بزرگ‌تر به نظر می‌رسد و به شایعات مداوم در مورد لنز زوم پریسکوپ اعتبار می‌دهد. طبق شایعات آیفون 15 پرو به لنز زوم پریسکوپ مجهز نخواهد شد.

اهمیت CAD های جدید

این CAD علاوه بر نمایش نهایی طراحی دکمه جدید و به روز رسانی شایعات مربوط به دوربین، بسیاری از جزئیات طراحی عنوان‌شده در CADهای قبلی را نیز تایید می کند. طبق این فایل‌ها، حاشیه ها فوق العاده باریک هستند، USB-C وجود دارد و کل قاب دستگاه بسیار گردتر از سری فعلی آیفون 14 است.

با توجه به منبع این CADهای داخلی، جزئیات مشترک طراحی حاضر با اطلاعات قبلی، به اطلاعات لو رفته پیشین اعتبار می‌بخشد و به گفته 9to5Mac این اطلاعات موارد در دست سازندگان فعلی لوازم جانبی است.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.