افشای طراحی آیفون 15 پرومکس اپل

آیفون ۱۵ پرومکس هنوز در مرحله توسعه است، اما طرفداران برای عرضه آن هیجان زده هستند. یکی از افشاگران مشهور، Ice Universe در یک رشته پست در توییتر خود، مدل سه بعدی دستگاه پرچمدار آینده اپل را به اشتراک گذاشته‌است.

به گزارش تکناک، در مدل سه بعدی موجود تفاوتی بین آیفون 15 و پیشینیان آن مشاهده نمی‌شود و جزیره پویا و سه دوربین پشتی آن هنوز به همان صورت است. اما برخی از ویژگی‌های جدید هیجان انگیز برای کمک به بهبود عملکرد و کارآیی آن وجود دارد.

آیفون ۱۵ پرومکس اپل دارای تراشهA17 Bionic

چیپست Bionic اپل همیشه بخشی از دستگاه‌های پرچمدار وی بوده است. این بار، iPhone 15 pro دارای چیپست Bionic A17 خواهد بود. این چیپست فقط در مدل پرو حضور خواهد داشت، و دیگر مدل‌های آیفون ۱۵ اپل شامل تراشه A16 Bionic خواهند بود.

به همین ترتیب شرکت اپل ( line of smartphones designed and marketed by Apple Inc.) ، در طراحی آیفون ۱۵ پرومکس اپل ظرفیت رم بالاتری را قرار داده ، بنابراین امکان بهبود ظرفیت‌های ذخیره سازی و چند وظیفه ای سریعتر را فراهم می‌کند. طبق تصاویر افشاشده ممکن است دکمه‌های فیزیکی از این دستگاه حذف شوند و حالت ثابت به همراه بازخورد ویبره‌ای شبیه دکمه هوم پیشینیان آن داشته باشند.

ارائه این ویژگی‌های با منشا خود از دکمه هوم آیفون 7 و 8 عجیب است. طبق توضیحات ICE Universe آیفون ۱۵ پرو مکس اپل ابعاد 159.86 میلی متر در ۷۶.۷۳ میلی متر در ۸.۲۵ میلی متر خواهد داشت. و ضخامت کل آن به همراه دوربین 11.84 میلی متر خواهد بود.

درگاه های اتصال آیفون 15 2023

آیفون ۱۵ پرومکس آینده دارای درگاه‌های USB-C، USB 3.2 و Thunderbolt، با سرعت انتقال خوب و شبیه به مدل‌های آیفون 15 با تراشه مودم 5G کوالکام خواهد بود. به طور خلاصه، کاربران سرعت بارگذاری و بارگیری سریعی را تجربه خواهند کرد.

معرفی آیفون ۱۵ پرو مکس در سپتامبر 2023 انجام خواهد گرفت و از نام گذاری آیفون با نام ” اولترا” یا “پرومکس” هنوز اطلاعاتی در دست نیست.

علاوه بر این، اپل هنوز اطلاعاتی در مورد رنگهای آیفون ۱۵ پرو مکس فاش نکرده است. طرح آن شبیه به پیشینیان خود است. موارد پنهان بسیاری در این دستگاه‌ها وجود خواهد داشت و هنگام انتشار از آن‌ها پرده برداری خواهد شد. قابل توجه ترین ویژگی‌های آن در حال حاضر، تراشه A17 Bionic، افزایش ظرفیت RAM، پورت  USB-C و سنسور TOF سونی است.

2 دیدگاه برای “افشای طراحی آیفون 15 پرومکس اپل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.