معرفی ون کمپر جدید فولکس واگن+ تصاویر

شرکت Spacecamper سال 2023 را با ایده های جدید آغاز کرد و علاوه بر عرضه یکی از جالب‌ترین دوچرخه های برقی، یک پکیج کاملاً جدید برای ون کمپر فولکس واگن را معرفی کرد.

به گزارش تکناک، این شرکت تطبیق پذیری ذاتی فولکس واگن T7 Multivan جدید را با اولین کیت کمپر مدولار خود هماهنگ می کند و به مشتریان این امکان را می دهد تا با گزینش اجزا و بسته های مختلف برای ساخت یک ون کمپر با حداکثر هفت صندلی، یک تخت دو نفره و یا آشپزخانه پشتی انتخاب خود را انجام دهند. اجزاء به سرعت حذف و مرتب می شوند تا ون همچنان به عنوان یک اتومبیل روزمره کار کند.

ما این واقعیت را پنهان نکرده ایم که فولکس واگن T7 Multivan یکی از ون های پایه کمپر بسیار مورد علاقه ما در بازار امروز است. ریل‌های کف یکپارچه و صندلی‌های قابل جابجایی که فروشگاه‌های تبدیل کمپر اغلب مجبورند به تنهایی اضافه کنند، به همراه چند گزینه جذاب دیگر مانند کنسول چاقوی ارتش سوئیس، مستقیماً از کارخانه ارائه می‌شوند.

پیشرانه 215 اسب بخاری هیبرید فولکس واگن T7 به نظر ما یکی از بهترین راه حل ها برای یک کاروان مسافرتی تمیز همه جانبه است که تا 31 مایل (50 کیلومتر) پیمایش بدون آلایندگی را ارائه می دهد. برای مسیر های طولانی تر این وسیله نقلیه از موتور 1.4 لیتری بنزینی خود استفاده میکند. بنابراین رانندگان می توانند بی سر و صدا و تمیز در اطراف شهر و محل کمپ تنها با استفاده از نیروی موتور الکتریکی رفت و آمد کنند.

digikala

ون های کمپر واقعی مبتنی بر T7 Multivan از سال گذشته به تدریج معرفی شده اند و ما اکنون شاهد یک نمونه اولیه کاملاً باز سازی شده توسط خود فولکس واگن به نام  بسته خواب Good Night و چند کیت تبدیل plug-play-remove هستیم.

Spacecamper آنچه را که انتظار داریم در سال 2023 برای ساخت کمپرهای جدید T7 آغاز می کند و این کار را با سوق دادن کسب و کار خود در مسیری جدید انجام می دهد. این شرکت مدت‌هاست که چندین ون کمپر فولکس واگن آماده به کار مختلف را ارائه کرده است، اما اکنون از پلت‌فرم ماژولار T7 برای ایجاد کیت کمپر سبک‌تر و قابل تنظیم‌تر استفاده می‌کند که آن را مدولار سری 7 می‌نامد. Spacecamper قصد دارد خودروهای کامل Multivan Modular Serial 7 را بفروشد، اما مشتریان همچنین می‌توانند از میان ماژول‌ها و بسته‌های سری 7 مختلف را انتخاب کنند.

ماژولار سری 7 از نظر شکل و فرم شبیه به کیت های کمپر در جعبه قابل گسترش و نصب شده در صندوق عقب است که برای ون های فولکس واگن و سایر وسایل نقلیه ارائه می شود، البته با چند گزینه اضافی که همه این کیت ها ندارند.

در زمان راه اندازی فولکس واگن، سری 7 برای شاسی بلند 517 سانتی متری (204 اینچی) T7 با پنج، شش یا هفت صندلی در دسترس است، به این معنی که مالکان همچنان می توانند از T7 به عنوان یک ون مسافربری بسیار توانا حتی با کیت Spacecamper نصب شده در قسمت عقب آن استفاده کنند.

جزء اصلی سیستم Spacecamper تخت تاشو است. بر خلاف قاب تمام قد و تشک‌های تاشو سه صفحه‌ای که در کیت‌هایی مانند این مورد رایج است، کیت Spacecamper بر دو قاب کوتاه‌تر تکیه می‌کند که در آخرین ردیف صندلی نصب می‌شوند. این قاب‌های کناری، ‌تشک های تاشو را که در حالت سواری نیاز به استفاده ندارد به صوره بسته نگه میدارند علاوه بر این یک فضای خالی در زیر خود برای بار فراهم میکنند.

نیمه دیگر تخت شامل کوسن هایی است که به پشتی سه صندلی ردیف دوم متصل شده اند. کاربران تمام صندلی‌های عقب را تا می‌کنند و سه تشک عقب با عرض کامل را در جای خود روی قاب‌های کناری و در صورت نصب رو صندلی‌های ردیف سوم تا شده می‌اندازند.

تشک عقب با تشک های تا شده صندلی‌های ردیف دوم مقابل هم قرار میگیرند تا تخت دو نفره ۱۴۰ در ۲۰۰ سانتی‌متری (۵۵ در ۷۹ اینچی) را ایجاد کنند. Spacecamper تصور می‌کند که این پیکربندی فولکس واگن برای خواب سبک را نه تنها برای تفریح، بلکه برای کسب‌ و کار میتوان استفاده می‌کند. به عنوان مثال برای یک شب اقامت ارزان برای یک سفر کاری، یک دفتر سیار کاربردی یا حتی فقط مکانی برای چرت زدن سریع بین جلسات است.

کسانی که به دنبال یک ون کمپر کامل تر هستند می توانند ماژول های سری 7 اضافی را اضافه کنند. زیر تخت «SpaceSlides» برای ارائه فضای ذخیره‌سازی کشویی نصب می‌شود. از فضای ایجاد شده توسط این ریل ها می توان برای برای نگهداری جعبه‌هایی به اندازه یورو باکس، اجاق گاز دوگانه سوز ، یک سینک آب، دوش با کپسول آب، و غیره استفاده کنند. آشپزخانه همچنین دارای فضای ذخیره سازی قابلمه، تابه و سایر وسایل است.

فضای ناهار خوری و میز به لطف SpaceTable، یک میز چرخشی قابل گسترش است که درست در پشت صندلی سرنشین جلو نصب می شود. میز همه کاره و صندلی های ریلی را می توان به روش های مختلفی برای ناهار خوری، کار با لپ تاپ و موارد دیگر تنظیم کرد.

در همین حال، میزهای جعبه ای Spacecamper در انتهای ردیف دوم نصب می‌شوند و پشت سر هم با صندلی‌ها به جلو می‌لغزند. میزها برای ایجاد فضای کار به سمت خارج باز می شوند. هر واحد میز جعبه ای همچنین دارای فضای ذخیره سازی یکپارچه است.

قیمت‌های مدولار سری 7 فولکس واگن (Volkswagen : automotive brand; manufacturing subsidiary of Volkswagen Group) بر اساس تجهیزات انتخابی متغیر است و از 3999 یورو (تقریباً 4350 دلار آمریکا) برای واحد تخت پایه با SpaceTable و دو میز جعبه ای شروع می‌شود. یک پکیج کامل با خروجی های کشویی عقب 6399 یورو (6950 دلار) می باشد و آشپزخانه را می توان با 575 یورو (625 دلار) اضافه کرد. Spacecamper در حال حاضر برای راه اندازی گزینه های اضافی از جمله پرده های پنجره، کیسه های ذخیره سازی، صندلی های چرخان کابین و پرده دوش کار می کند.

برای درک بهتر نحوه نصب، راه اندازی و حذف کیت مدولار Spacecamper، کلیپ ویدیویی را در لینک منبع زیر بررسی کنید.

 

 

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.