معرفی Wear OS 4 برای ساعت هوشمند گوگل

معرفی Wear OS 4 برای ساعت هوشمند گوگل

 گوگل همزمان با معرفی سیستم عامل Wear OS 4 برای ساعت های هوشمند، Gmail و Google Calendar را به عنوان اصلی‌ترین نرم‌افزارهای این پلتفرم اعلام کرد.

به گزارش تکناک، سیستم عامل Wear OS 3 دو سال پیش در کنفرانس I/O، معرفی شد و حالا گوگل آن را با Wear OS 4 بر اساس Android 13 ادامه می دهد. اعلامیه امروز بیشتر یک تیزر است که با بهبود عمر باتری و تجربه تبدیل متن به گفتار سریع تر و قابل اعتماد تر آغاز می شود.

عرضه Wear OS 4

در نهایت، Wear OS 4 پشتیبانی از پشتیبان‌گیری و بازیابی را ارائه می‌کند که به شما امکان می‌دهد داده‌ها و تنظیمات را به صورت ایمن از یک ساعت قدیمی به ساعت جدید خود منتقل کنید.

اگر شما ساعت هوشمند خود را از طریق تلفن همراه خود راه‌اندازی کرده باشید، هر گونه مجوزی که در تلفن همراه خود به آن داده‌اید به طور خودکار به این ساعت منتقل خواهد شد.

سیستم عامل Wear OS از منطق لازم برای رندر کردن صفحه ساعت مراقبت می کند تا دیگر نگران بهینه سازی کد یا عملکرد باتری نباشید. بنابراین در مقایسه با کتابخانه Jetpack Watch Face منجر به نگهداری و بروزرسانی کمتر می شود. ویرایشگر چهره ساعت مستقیماً بخشی از Wear OS خواهد بود.

برای مثال، دیگر برای بهره مندی از بهبود عملکرد یا مصرف باتری، یا دریافت آخرین رفع اشکال، نیازی به بروزرسانی صفحه ساعت خود ندارید.

سیستم عامل Wear OS 4 اواخر امسال راه اندازی می شود و گوگل در ماه های آینده جزئیات بیشتری را ارائه خواهد کرد. امروز از طریق شبیه ساز وارد پیش نمایش توسعه دهندگان می شود.

Gmail و Google Calendar برای Wear OS

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، گوگل اواخر امسال، Gmail و Calendar را به Wear OS می‌آورد. برنامه ایمیل به شما اجازه می دهد تا صندوق وروردی خود را مرور کنید، پیام های خود را بخوانید. همچنین علاقه مندی ها را ثبت کنید و به سرعت به آنها  پاسخ دهید. Google Calendar یک نمای برنامه زمانی ارائه می‌کند که شبیه به نسخه تلفن همراه با قابلیت پاسخگویی و تکمیل Google Tasks است.

تغییرات جدید در Wear OS، واتساپ و Peloton در نسخه بتا و Google و Spotify روی تایل‌ها تاکید کردند. همچنین، Spotify به زودی تایل‌های جدیدی را به ارمغان خواهد آورد تا شما را قادر سازد تا بخش‌های جدید پادکست مورد علاقه خود را پخش کرده، پیگیری اخبار روزانه، و به مجموعه ای از آهنگ‌های منتخب دیجی‌های Spotify بپیوندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

technoc-instagram