معرفی ایده ساخت موتورسیکلت الکتریکی با سوخت هیدروژنی

موتورسیکلت الکتریکی با سوخت هیدروژنی و ظاهری دیستوپینی

سه طراح به نام های گوژوف، بروسو و تیلفورث اخیراً ایده خود را برای عرضه یک موتورسیکلت الکتریکی مفهومی به نام هیدرا را به اشتراک گذاشته اند.

به گزارش تک ناک، در حالی که موتورسیکلت‌های سنتی با باتری‌های لیتیوم یونی کار می‌کنند، این سواری مفهومی از سلول‌های سوختی هیدروژنی نیرو می‌گیرد، بنابراین به جای بخارات سمی ونشت اسیدهای باتری، تنها گرما و آب از اگزوز آن خارج می شود.باید دید که آیا این موتور الکتریکی بدون آلایندگی می‌تواند به یک محصول قابل فروش گسترش یابد یا خیر.

موتورسیکلت الکتریکی

 

تراوش زیبایی شناسی سایبرپانک
برای شبیه‌سازی عملکرد «Hydra»، طراحان از یک نرم‌افزار گرافیکی رایانه ای منبع باز اختصاص داده شده به VR، جلوه‌های بصری، مدل‌سازی سه‌بعدی و موارد دیگر استفاده کردند. نتیجه یک ویدیوی فوق واقعی و اتمسفریک است که موتور سیکلت الکتریکی را در حال مونتاژ و سپس در حال حرکت در یک محیط صنعتی و دیستوپیک به تصویر می‌کشد.

موتورسیکلت الکتریکی
اگرچه به این موتورسیکلت الکتریکی مستقیماً توسط این سه نفر اشاره ای نشده است، اما با ساختار ربات مانند و پوسته حجیم پوشیده شده با فیبر کربن، زیبایی سایبرپانک را به نمایش می گذارد. پیل های سوختی هیدروژنی در جلو قرار دارند، از این رو شکل جعبه ای حجیم دارند، در حالی که موتور زیر صندلی با یک فرم کنسول قرار می گیرد.

موتورسیکلت الکتریکی
طراحان همچنین نگاهی اجمالی از مدل مفهومی پلتفرم Hydra A001 خود منتشر کرده‌اند – که ارجاعات رباتیک بیشتری را نشان می‌دهد و طرح کلی کمتر عضلانی را نشان می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه، می توانید به صفحات اینستاگرام Guzhov، Brousseau و Taylforth مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.