مک‌های جدید اپل به زودی معرفی می‌شوند

بنا به اظهارات برخی منابع، اپل در حال برنامه ریزی برای معرفی و رونمایی محصولات جدید خود  از جمله مک در 17 ژانویه 2023 است.

بنا به اظهارات برخی منابع، اپل در حال برنامه ریزی برای معرفی و رونمایی محصولات جدید خود  از جمله مک در 17 ژانویه 2023 است.

به گزارش تکناک، این اعلامیه ممکن‌است مربوط به معرفی مک و مدل های به روز شده M2 MacBook Pro یا به روز رسانی Mac mini باشد.

به گفته منابع، اپل جلسات توجیهی مربوط به مک را با اینفلوئنسرها و اعضای منتخب مطبوعات در این هفته برنامه ریزی کرده است. یعنی اطلاعیه آن احتمالاً امروز از طریق یک بیانیه مطبوعاتی منتشر می‌شود.

طبق اطلاعات ارائه‌شده توسط یک افشاگر  9to5Mac، این جلسات توجیهی در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه این هفته برگزار می‌شود و با یک منبع خبررسانی تا دوشنبه، 23 ژانویه همراه خواهد بود.

این الگو منطقی است و با روند پیشین اپل به صورت انتشار یک اعلامیه در روز سه‌شنبه، جلسات توجیهی و بررسی توزیع محصول در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه، و رفع ممنوعیت انتشار خبر درباره محصول در دوشنبه بعدی مطابقت دارد.

در صورت معرفی مک بوک پرو ارتقا یافته، مشاهده تراشه های M2 Pro و M2 Max برای مدل های 14 و 16 اینچی پیش‌بینی می‌شود. پیش از این اطلاعاتی درباره بنچ‌مارک‌های تراشه M2 Max افشا شده‌است.

طرفداران علاوه بر مک‌بوک پرو، منتظر ارتقا M2 در iMac و Mac mini نیز هستند.مک بوک پرو جدید در پایگاه داده نظارتی مشاهده شده است.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.