هزینه نرم افزار جدید وب کم پرو کانن به اندازه خرید یک کارت کپچر است

شرکت کانن اعلام کرد ارتقاء نرم افزار وب کم کانن پشتیبانی سیمی چند دوربین و بی سیم تک دوربین را اضافه می کند. همچنین کیفیت آن 1080p است و 5 دلار در ماه یا 50 دلار در سال هزینه دارد.

به گزارش تکناک، با پرداخت این هزینه ، ویژگی‌های جدیدی مانند پخش همزمان حداکثر پنج دوربین از طریق USB، پخش بی‌سیم تک دوربین، پشتیبانی 60 فریم در ثانیه، کنترل‌های دقیق‌تر برای صحنه های سفارشی، درج واترمارک، کنترل تنظیمات دوربین از طریق رابط کاربری، و برخی دیگر از جزئیات را در اختیار شما قرار می‌دهد.

در حالی که بسیاری از این ویژگی ها به نظر می رسد خوب باشد و ممکن است تجربه بهتری را هنگام استفاده از برنامه نرم افزار وب کم کانن برای کاربر ایجاد کند، تنها برتری نسخه Pro رزولوشن 1080p است (سطح رایگان هنوز با رزولوشن 720p عرضه می شود).
این برای یک سرویس پولی که از دوربین های مختلفی استفاده می کند که قادر به خروجی 4K از طریق درگاه های HDMI هستند کمی ناچیز به نظر می رسد.

اینکه شرکت‌های دوربین‌سازی مانند سایرین تشنه جریان‌های درآمدی مکرر هستند قابل درک است و به طور معمول، تنها منبع آنها یک برنامه خدمات حرفه‌ای مانند خدمات حرفه‌ای Canon (CPS) است. اما در حالی که برخی از این ویژگی‌های جدید اضافه‌شده به نرم‌افزار وب‌کم کانن بسیار زیبا به نظر می‌رسند، نمی‌توان این واقعیت را کتمان کرد که کارت‌های کپچر اولیه در حال حاضر واقعاً ارزان هستند و دو سال استفاده از این سرویس تقریباً به اندازه خرید Elgato CamLink 4K که از همان رزولوشن 1080p / 60p پشتیبانی می کند و حتی تا رزولوشن 4K بدون پرداخت هیچ هزینه اشتراکی پشتیبانی میکند هزینه دارد.
اگر می‌خواهید با هیاهوی استفاده از دوربین بدون آینه برای تماس‌های زوم کنار بیایید، به هر حال باید برای منبع تغذیه خارجی بودجه اختصاص دهید، بنابراین هزینه اضافه کردن یک کارت کپچر به سیستم کمی بیشتر منطقی‌تر از پرداخت اشتراک به نظر می‌رسد.
دیدن این که Canon امکانات اولیه نرم افزار را برای کاربران رایگان عرضه میکند مایه آرامش است، اما اکنون به نظر می رسد که اکثر ویژگی های جدید در پشت دیوار پرداخت هزینه اشتراک باقی خواهند ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.