نگاهی به ویژگی های تبلت Xiaomi Pad 6S Pro 12.4

نگاهی به ویژگی های تبلت Xiaomi Pad 6S Pro 12.4

مدت زیادی از بررسی یک شیائومی پد می گذرد، آخرین باری که شیائومی پد 6 پرو را بررسی کردیم، واقعاً ما را شگفت زده نکرد.

به گزارش تکناک، پس از 10 ماه، ما برگشتیم تا ببینیم تبلت شیائومی چگونه بهبود یافته است. Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 همچنین اولین تبلت با سیستم عامل جدید HyperOS است.

طراحی

6S Pro طراحی خود را با سری Xiaomi 14 حفظ می کند: یک قاب صاف، حاشیه های با عرض مساوی و یک ماژول دوربین با چهار دایره در داخل یک مستطیل. این به این معنا نیست که از طراحی شکایتی وجود دارد، فقط دوربین 50 مگاپیکسلی هوش مصنوعی به گونه ای قرار گرفته است که کمی ارزان به نظر می رسد. در مورد دوربین، دوربین اصلی 50 مگاپیکسل است و دوربین واید 2 مگاپیکسلی وجود دارد.

دوربین جلو 32 مگاپیکسل است. با توجه به مشخصات برتر 1080p 30fps، مطمئنا برای جلسات آنلاین به اندازه کافی خوب است. به هر حال، نمی توانید انتظار داشته باشید که یک تبلت اندرویدی دوربین جلویی عالی داشته باشد.

سایر مشخصات هیچ تفاوتی با 6 Pro ندارند. USB 3.2  نسل اول،از خروجی ویدیو پشتیبانی می کند. اثر انگشت و دکمه پاور 2 در 1 و یک بدنه فلزی نیز دارد. از گسترش کارت TF پشتیبانی نمی کند. برای اتصال صفحه کلید از سه اتصال در پشت استفاده می شود. اما تفاوت این است که 6S Pro می تواند به یک وسیله جانبی بزرگ متصل شود: شیائومی SU7، که به عنوان اولین خودروی الکتریکی شیائومی نیز شناخته می شود. در آینده می توانید این تبلت را در ماشین خود قرار دهید و به عنوان بخشی از کنسول مرکزی استفاده کنید.

صفحه نمایش

همانطور که از نام آن می توان فهمید، 12.4 مخفف اندازه صفحه نمایش است. جدا از اندازه بزرگتر، از نسبت 16:9 به نسبت 3:2 نیز تغییر یافته است، که شیائومی می گوید اندازه اداری مناسب تری است زیرا می توانید محتوای بیشتری را هنگام ویرایش اکسل، پاورپوینت یا مشاهده صفحات وب مشاهده کنید.

مشخص نیست که چند نفر از یک تبلت برای کارهای اداری استفاده می کنند، اما این کاری است که شیائومی انجام داد. برخی نسبت 16:9 را ترجیح می دهند، زیرا در نسبت 3:2 همیشه هنگام تماشای اکثر ویدیوهای آنلاین، نواحی سیاه در بالا و پایین صفحه  وجود دارند. به خصوص هنگام تماشای فیلم، می تواند آزاردهنده باشد.

قلم استایلوس

اگرچه این قلم یک لوازم جانبی انحصاری برای 6S Pro نیست، اما هنوز هم می‌خواهیم در مورد آن حرف بزنیم . این قلم ویژگی های زیادی دارد و تعداد زیادی از آنها بهتر از اپل پنسل کار می کنند. به عنوان مثال، در مورد نوشتن، هر دو زبان چینی و انگلیسی را به متن تبدیل می‌کند.

همچنین می توانید خطوط را تغییر دهید. حتی به عنوان یک نشانگر لیزری کار می کند و به راحتی مکان هایی را در تبلت نشان می دهد که می خواهید شخصی روی آنها تمرکز کند. همچنین تأخیر کمی دارد، ما از اپل پنسل و آی‌پد مینی 6 برای مقایسه آن استفاده کردیم و حتی به نظر می‌رسد  شیائومی تأخیر کمتری داشته باشد.

بنچمارک، بازی، شارژ و باتری

6S Pro دارای یک پردازنده ارتقا یافته از 8+ نسل یک به Snapdragon 8  نسل دو است. اگرچه عملکرد آن به خوبی جدیدترین تلفن های 8 نسل سه نیست، منطقه حرارتی بسیار بزرگ به آن اجازه می دهد تا برای مدت طولانی با آن بازی کنید. بدون داون‌کلاک ، 40 دقیقه بدون هیچ مشکلی می‌توانید با آن بازی کنید.

پس چرا نرخ فریم بعد از 20 دقیقه روی 55 قفل می شود؟ این به دلیل عدم عملکرد نیست، به این دلیل است که حالت اولویت تصویر را روشن کرده اید. حداکثر نرخ فریم در این حالت روی 55 قفل شده است. با این حال، کیفیت تصویر با روشن شدن این گزینه بسیار بهتر می شود، که پیشرفت بزرگی در تجربه بازی به خصوص برای تبلت هایی با صفحه نمایش بزرگ است.

توان شارژ 120 وات همراه با باتری 10000 میلی آمپر ساعتی، آن را به پادشاه عمر باتری و شارژ در تبلت ها تبدیل کرده است. در مورد سخت افزار، چیزی برای شکایت وجود ندارد.

ویژگی های جدید

نرم افزار 6S Pro نیز ارتقا یافته است. این ویژگی PC قبلی است که برای مدتی وجود نداشت اما اکنون بازگشته است اما با نامی دیگر. این حالت ایستگاه کاری جدید به همه برنامه‌ها اجازه می‌دهد تا به صورت پنجره‌های همواره باز روی دسکتاپ بمانند. البته می توانید اندازه و موقعیت آنها را همانطور که دوست دارید تغییر دهید، درست مانند رایانه شخصی.

یک ویژگی سرگرم کننده دیگر وجود دارد، توسعه‌دهندگان در نهایت ویژگی هنر هوش مصنوعی را به روز کردند. بله، این یک ویژگی است که اخیراً بسیار محبوب شده است و می تواند تصاویر مختلفی را با هوش مصنوعی تولید کند.

در حال حاضر، این عملکرد هنوز نسبتاً ابتدایی است، تنها می تواند 4 تصویر را در یک زمان تولید کند و برای تصاویر پیچیده، تصویر تولید شده کاملاً با تصویر اصلی متفاوت است. اگر می‌خواهید هنرمند باشید، 6S Pro نمی‌تواند در حال حاضر این رویا را برای شما محقق کند.

HyperOS برای تبلت

اگر یک گوشی شیائومی دارید که با HyperOS به روز شده است، می توانید کارهای زیر را انجام دهید: وقتی وای فای وجود ندارد، بدون توجه به روشن بودن یا نبودن هات اسپات، با یک کلیک به هات اسپات گوشی خود متصل شوید.

با لمس ناحیه NFC می توانید تصاویر و فایل ها را انتقال دهید. همچنین می‌توانید از این گزینه برای فرستادن اطلاعات تلفن خود به تبلت استفاده کنید. گوشی را می توان از روی تبلت کنترل کرد و انتقال عکس ها را می توان با کشیدن عکس ها انجام داد. آیا می خواهید دستگاه های پخش را تغییر دهید؟ فقط باید آن را لمس کنید و بکشید و دستگاه خروجی صدا را می توانید تغییر دهید.

اگر برنامه‌ای را در تلفن خود باز کنید، آن برنامه در داک تبلت نیز ظاهر می‌شود. روی آن کلیک کنید و برنامه از گوشی به تبلت می‌رود. اما این ویژگی در حال حاضر در مورد تعداد کمی از برنامه ها در دسترس است و اکثر برنامه های دیگر کار نمی کنند.

در مجموع، قابلیت اتصال شیائومی به این است که گوشی و تبلت شما را به یکدیگر وصل می‌کند . اگر شما صاحب 6S Pro هستید، یک جایگزین کامل برای تلفن شما در خانه است، زیرا تلفن شما نیز در این تبلت وجود دارد.

نتیجه

Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 تبلت خوبی است. اگر به یک تبلت 8 نسل 2 با صفحه نمایش بزرگ نیاز دارید، این ممکن است تنها گزینه شما در کنار تبلت گران قیمت سامسونگ گلکسی باشد. با یک قلم بسیار عالی و اتصال چند دستگاه HyperOS، آن را به همه کسانی که گوشی شیائومی دارند توصیه می کنیم. اما به این فکر کنید که آیا به تبلتی به این بزرگی نیاز دارید یا خیر، در نهایت، اگر از آن استفاده نکنید، یک تبلت عالی، یک کالای هدر رفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

technoc-instagram