هواوی ارزان‌ ترین گوشی هوشمند تاشو خود را معرفی کرد

هواوی ارزان‌ترین و مقرون به صرفه ترین گوشی هوشمند تاشو خود را با نام Pocket S معرفی کرد.هواوی گوشی هوشمند تاشو

به گزارش تکناک، از زمانی که سامسونگ گلکسی فولد اصلی در سال 2019 معرفی شد، گوشی‌های تاشوها بسیار پیشرفت کرده‌اند.

این فناوری دیگر به عنوان یک ویژگی ظاهری فریبنده در نظر گرفته نمی شود و تا حدی پیشرفت کرده و می‌تواند جایگزین مناسبی به‌خصوص برای یک مدل گوشی هوشمند رده بالا قدیمی باشد.

این بدان معنا نیست که دستگاه های تاشو هنوز با مشکلات بی شماری مانند دوام و بهینه سازی ضعیف نرم‌افزار مواجه نیستند. با این وجود، یکی از جنبه هایی که هنوز موجب تردید در انتخاب آنها می‌شود، قیمت است.

گوشی‌های تاشو همچنان از گران‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار گوشی‌های هوشمند هستند و به راحتی از اکثر (اگر نه همه) گوشی‌های پرچمدار برتر پیشی گرفته‌اند. نسخه فعلی گلکسی زد فولد 4 بیش از دو برابر گران‌تر از آخرین آیفون 14 است.

با این حال، اکنون ارزان‌ترین و در عین حال مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی تاشو، هواوی Pocket S، معرفی شده است – قیمت این دستگاه از 5988 یوان (معادل حدود 830 دلار) در مدل پایه 128 گیگابایتی شروع می‌شود.

قیمت آن هنوز هم بیشتر از آیفون 14 معمولی است، اما با توجه به گرانی فناوری تاشو و جایگزینی مناسب هزینه آن، تقریباً معامله‌ی معقولی به نظر می‌رسد. کلکسی Z Flip 4، پادشاه بلامنازع وسایل تاشو، تقریباً 200 دلار بیشتر قیمت دارد.

هواوی Pocket S، اگرچه قیمت نسبی مناسبی دارد، اما از مشخصات فنی قابل توجهی نیز برخوردار است. این گوشی شامل یک صفحه نمایش OLED فوق العاده با 120 هرتز ریفرش ریت، باتری بزرگ 4000 میلی آمپر ساعتی، دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی با پشتیبانی از دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی و 8 گیگابایت رم می‌شود.هواوی گوشی هوشمند تاشو

از معدود نقاط قابل بحث Pocket S، پردازنده آن (Qualcomm Snapdragon 778G) و عدم وجود اتصال به شبکه G۵ است. هیچ یک از این موارد از ارزش دستگاه، خصوص با توجه به اهداف آن، کم نمی‌کند.هواوی گوشی هوشمند تاشو

در مجموع، قیمت، بزرگترین عامل بازدارنده‌ موثر بر کاهش فروش دستگاه های تاشو است و تنها زمانی که بر آن غلبه کنند، می‌توانند وارد جریان اصلی فروش گوشی هوشمند شوند. هواوی Pocket S ممکن است اولین نمونه‌ای با هدف انجام این کار باشد.هواوی گوشی هوشمند تاشو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.