ویژگی های هیجان انگیز و جدید گوگل مپ

در حال حاضر، گوگل مپ سردسته تمام برنامه های مسیریابی موجود در اندروید و iOS است. این برنامه در شرف دریافت چهار ارتقا اصلی برای کمک به کاربران در کشف دقیقتر مکان های مختلف است.

به گزارش تکناک، این ویژگی های جدید موجب بهبود کارایی و دقت Google Maps خواهد شد. طبق پست اخیر گوگل در وبلاگ خود، مجموعه ای از ویژگی های شگفت‌انگیز به این برنامه اضافه خواهد شد.

در این پست وبلاگ همچنین ارائه این به روزرسانی جدید برای هر دو دستگاه iOS و اندروید تأیید شده است. در ابتدا، کاربران تنها قادر به بررسی 63 پارک ملی ایالات متحده آمریکا خواهند بود و در آینده این غول جستجو این ویژگی ها را در سراسر جهان در دسترس قرار خواهد داد. تنها در صورت ارتقاء مطلوب این موارد این ویژگی‌ها منتشر خواهند شد.

گوگل تا قبل از انتشار رسمی قابلیت‌های جدید به منظور حصول اطمینان از تکامل آنها، بهبودهای ایجاد شده را به صورت مرحله‌ای در برنامه Maps منتشر خواهد کرد. این ویژگی‌ها نقشی حیاتی در هدایت کاربر به مسیر درست در طول ماجراجویی خواهند داشت. به طور خلاصه، این برنامه تنها اپلیکیشن مسیریابی با امکان ارائه تجربه پیاده روی ایمن و لذت بخش خواهد بود.

۱. دانلود نقشه های آفلاین پارک:

نقشه های آفلاین گوگل مپ (” ‘گوگل مپس’ ” یک محصول وب از شرکت گوگل است. در گوگل مپز، نقشه های دقیق و کاملی از زمین ارائه می شود.) ابزاری عالی برای گردشگران با اتصال به اینترنت محدود است. اکنون امکان استفاده از این قابلیت در Park Maps نیز ارائه خواهد شد. به منظور ذخیره نسخه آفلاین، در برنامه، در قسمت  Google Parks Maps، باید دکمه «دانلود» را بزنید. این ویژگی در موارد خاصی هنگام فراموش کردن مسیر و عدم دسترسی به اینترنت، مفید واقع می‌شود.

۲. مشاهده مسیرهای کامل مسیر:

یکی از چهار ویژگی جدید Google Maps، امکان مشاهده کامل مسیرهای آزمایشی است. با این قابلیت به جای اشاره به مقصد، کل مسیر برجسته می‌شود. این امر موجب یافتن آسان تر نقطه شروع و پایان مسیر می‌شود و برای انتخاب راحت‌تر نقاط مورد علاقه توسط کاربر، رتبه‌بندی اماکن موجود، تصاویر و دشواری کلی هر مسیر نمایش داده می‌شود.

۳. دستورالعمل های تفصیلی:

پیشرفت‌های جدید Google Maps (Google’s web mapping service (launched 2005)) موجب ارتقا مسیریابی به سطح بعدی می‌شود. پیمایش در امتداد یک مسیر در پارک ملی آسان تر و دقیق تر خواهد بود. همچنین تمام ورودی های یک پارک ملی در Google Maps برجسته خواهد شد. همچنین اطلاعات دقیقی در مورد هر مسیر پارک ارائه می‌شود. و در صورت تمایل به پیاده‌روی در مسیر انتخابی، Maps شما را مستقیماً به مسیر هدایت خواهد کرد.

۴. نمایش جاذبه‌های دیدنی:

گوگل با نمایش جاذبه های دیدنی یک پارک ملی در گوگل مپ، همه جاذبه‌ها از کمپ تا مراکز بازدید کننده را برجسته می کند و به راحتی می‌توان با یک نگاه، چشمگیرترین اماکن منطقه را بررسی کرد. و امکان بررسی ویدیوها، نظرات، عکس‌ها و سایر اطلاعات مربوط به آن منطقه در برنامه وجود خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.