چمدان‌های Airwheel بار و مسافر را با هم حمل می‌کند

Airwheel یک چمدان موتوری است که می توان روی آن سوار شد

هنگام دویدن در فرودگاه، حمل چمدان‌ها به یک کار طاقت فرسا تبدیل می‌شوند و باید آنها را پشت سر خود بکشید. حال یک چمدان سواری جدید به نام Airwheel این کار را به شکلی جالب و متفاوت انجام می دهد و می تواند شما را به اطراف بکشد.

به گزارش تکناک، شرکت‌هایی مانند Trunki سال‌هاست که برای بچه‌ها چمدان‌های سواری می‌سازند و بعداً برای بزرگسالان نیز این ایده را عملی کردند.

جذابیت این ایده به سختی قابل انکار است، چه کسی دوست ندارد به جای اینکه سعی کند چمدان خود را حمل کند سوار آن بشود؟

Airwheel برای تحقق بخشیدن به این فانتزی طراحی شده است و دارای موتور الکتریکی، باتری قابل شارژ و دکل فرمانی است که شرکت آن را به فرمان موتور سیکلت تشبیه کرده است. پدال گاز و ترمز به شکل دکمه‌هایی روی دستگیره هستند و چرخ‌های 4 اینچی (10 سانتی‌متری) ضربه‌گیر دارند و به اندازه کافی محکم هستند که می‌توانند ضربه‌ها و تنش ها را کنترل کنند. قاب بیرونی از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است که می تواند سوارانی تا وزن 130 کیلوگرم (286 پوند) را پشتیبانی کند.

حداکثر سرعت این چمدان می تواند تا 10 کیلومتر در ساعت برسد و باتری با این سرعت یک ساعت دوام می آورد. این شرکت می‌گوید که این نه تنها سریع‌تر از سایر چمدان‌های سواری است، بلکه وضعیت نشستن عمودی‌تر راحت‌تر و طبیعی‌تر از حالت خمیده سایر چمدان های سواری است.

این چمدان همچنین میتوان مانند یک پاوربانک قابل حمل برای شارژ تلفن ها یا دستگاه های دیگر از طریق دو درگاه USB مورد استفاده قرار گیرد.

در مورد ویژگی های کاربردی این چمدان میتوان گفت، Airwheel دارای ظرفیت 28 لیتری است  و وزن خالص آن با احتساب باتری به 7.5 کیلوگرم می رسد. ابعاد آن به اندازه کافی جمع و جور است که در یک محفظه بالای سر قرار می گیرد، همچنین TSA، FAA و IATA  این چمدان با قفل ترکیبی سه رقمی مطابقت دارد.

برای سفارشی‌سازی، Airwheel به برنامه‌ای متصل می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد رنگ‌ها و الگوهای چراغ‌ها را تنظیم کنند. همچنین یک حالت جستجو برای کمک به شما در پیدا کردن آن در چرخ گردان فرودگاه وجود دارد.

در صورتی که قاب چمدان شفاف را انتخاب کنید یک طراحی عجیب و غریب را برگزیده اید. بدین معنا که توجه دیگران را به خود جلب کرده اید و لباس های کثیف خود را که ممکن است در چمدانتان باشد در معرض نمایش عموم گذاشته اید.

در حالی که هنوز 44 روز تا پایان کمپین باقی مانده است Airwheel از هدف خود درKickstarter فراتر رفته است. پیش پرداخت از 459 دلار آمریکا شروع می شود و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، تحویل به مشتری از فوریه 2023 آغاز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.