“کاراکت” لذت همزمان کمپینگ در خشکی و آب را فراهم می‌کند

کشتی تمام برقی، خشکی و دریایی کاراکت ( Caracat) را می توان در کمترین زمان از یک ون کمپر به یک کاروان شناور تبدیل کرد.
به گزارش تک ناک، شرکت آلمانی به همین نام این ایده را برای اختراع خود در نظر گرفته است که امکان گسترش بدنه هایی به نام پانتون در پایین کاروان را فراهم می کند.

ترکیب یک قایق کوچک و کمپر در یک ماشین اکتشاف خشکی-آب ایده جدیدی نیست، اما ایده‌ای است که مدام طراحان با چشم‌های درخشان جدیدی را جذب می‌کند که مشتاق هستند چرخش‌های منحصربه‌فرد خود را روی آن بچسبانند. قطره اشک Sealander ممکن است مشهورترین نمونه معاصر باشد، اما چند مورد دیگر در بازارهایی از استرالیا تا اسکاندیناوی وجود دارد. Caracat جدیدترین خودرویی است که به این بسته ملحق شده است و یک پلت فرم قایق سواحل احمقانه به ماجراجویی شما پایان دهند – در “دریا، دریاچه و خشکی” کمپ بزنید.

 

خانه موتوری آبی و خشکی  فضای مسکونی را برای کسانی که به دنبال ماجراجویی در جاده یا روی آب هستند سه برابر می کند، زیرا Caracat می تواند چهار تا شش نفر را در خود جای دهد و از نظر اندازه متفاوت است .Caracat در سه اندازه مختلف عرضه می شود: 6.6، 7.6 و 8.6 متر. برگه مشخصات مدل 8.6 متری شامل باتری تفریحی Victron 220-Ah AGM، پنل خورشیدی 200-W، اتصال برق ساحلی 32-A، GPS/چارت پلاتر گارمین 722 XS، بخاری هوا/آب ،Truma و تهویه مطبوع Dometic است. همچنین شامل یک سیستم سرگرمی با تلویزیون هوشمند LED قابل جمع شدن و سیستم صوتی بلوتوث است.
برای حمل این کاروان بین 8 تا 15 اسب بخار توان موتور الکتریکی یا بنزینی و تا 25 اسب‌بخار موتور دیزلی نیاز است . از آنجایی که طرح ثبت اختراع Caracat شامل دو شناور است، این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد که یا برای کمپینگ در خشکی یا به عنوان یک وسیله نقلیه شناور از سکون در آب لذت ببرند.

 

کاراکت در نمایشگاه

کاراکت در خشکی موتور پیشرانه ندارد و  وسیله نقلیه یدک‌کش تمام حرکات را انجام می‌دهد، اما زمانی که کاراکت  که روی آب قرار می‌گیرد،  با یک موتور الکتریکی کوچک 8 اسب‌بخاری Torqeedo میتواند در آب . مالکان می توانند با گواهینامه رانندگی کلاس B به طور قانونی از آن استفاده کنند. درایو Torqeedo برای کارکرد تمیز و بی صدا در دریاچه ها طراحی شده است، اما کسانی که برای سفرهای دریایی جاه طلبانه تر به قدرت موتور بیشتر نیاز دارند، می توانند چه به صورت الکتریکی یا دیزلی کاراکت را  تا حدود 100 اسب بخار، ارتقا دهند.

گزینه های گازی، دیزلی-الکتریکی و فقط الکتریکی
از طراحی داخلی Caracat به نظر می رسد تجمل در ذهن این شرکت وجود دارد. شیشه های اطراف خودرو طبق گفته شرکت دارای درجه بالای عایق حرارتی و لمینت هستند که آن را برای هر فصلی ایده آل می کند. مبلمان و وسایل پوشیده از چوب ساج به مسافران خوشامد می‌گویند و برای تکمیل این طراحی تجملاتی حمام و آشپزخانه نیز از گرانیت پوشیده شده است.

 

آشپزخانه کاراکت
کاربران همچنین می توانند از بین گزینه های گاز، دیزل-الکتریک و فقط برقی برای تماین انرژی برای گرمایش، تهویه مطبوع و تجهیزات آشپزخانه انتخاب کنند.چادرهای پاپ آپ نصب شده روی پشت بام فضا را گسترش می دهند و فضای استراحت را می توان به فضای خواب تبدیل کرد. بالکن‌ها در دو طرف کاراکات ظاهر می‌شوند و عرشه بالایی یک منطقه بزرگ برای حمام آفتاب ارائه می‌دهد. این شرکت بیان می کند که وقتی صحبت از زباله های توالت می شود، همه چیز در داخل کاراکت می سوزد.

گواهینامه رانندگی B1 برای رانندگی و داشتن CARACAT
Caracat میگوید برای داشتن، رانندگی و مانور دادن با کاراکت خود به گواهینامه رانندگی B1 نیاز دارید. هزینه‌های اجاره و حق اشتراک سالانه اسکله های آبی در صورتی که از آن به عنوان یک خانه آبی استفاده کنید بر عهده خودتان خواهد بود، و شرکت اطمینان می‌دهد، کمپرون-کاتاماران را می‌توان در حیاط خلوت یا گاراژ خود پارک کرد.
این شرکت در حال همکاری با اشنایدر کاروانینگ، فروشنده خودروهای سواری و کمپرون در آلمان، برای ایجاد بازار برای وسایل نقلیه آبی خود است. «دیگر بین دریا، دریاچه، رودخانه یا خشکی تفاوتی وجود ندارد. این شرکت می نویسد: ما خانه ای ایجاد کرده ایم که با آن هر کجا که بخواهید متعلق به شما خواهد بود. ، Caracat هنوز قیمت کمپرون خود را در وب سایت اش منتشر نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.