گوشی های جدید گوگل ۱۲ مهر معرفی می شوند

گوشی های جدید گوگل ۱۲ مهر معرفی می شوند

گوگل تاریخ رویداد سخت افزاری بزرگ بعدی خود را اعلام کرد. بر این اساس در رویداد 4 اکتبر(12مهر) گوشی های جدید گوگل یعنی Google Pixel 8 و Pixel 8 Pro  رونمایی می شوند.

به گزارش تکناک، اپل حرکت خود را با اعلام تاریخ عرضه برای سری بعدی آیفون 15 انجام داد. آیفون‌های جدید در تاریخ 12 سپتامبر با همه جزئیات و ویژگی‌هایی که در رویدادهای اپل معمول است، معرفی خواهند شد.

به دنبال آن، گوگل تصمیم گرفت تا تایید کند که دوستداران پیکسل چه زمانی می توانند انتظار معرفی گوشی های جدید را داشته باشند

این رونمایی تقریباً پاسخی به اپل است. زیرا گوشی‌های هوشمند پیکسل عملاً جایگزینی برای آیفون‌ها با سیستم عامل اندروید از سوی گوگل هستند. بنابراین این می‌تواند به خوبی یک پاسخ به اپل محسوب شود.. رونمایی از سری پیکسل 8 در نیویورک انجام خواهد شد. این رویداد از ساعت 10 صبح به وقت محلی آغاز خواهد شد.

غول جستجو تایید می کند که در تاریخ 4 اکتبر در این رویداد “آخرین موارد اضافه شده” را به مجموعه دستگاه های پیکسل خود معرفی خواهد کرد. احتمالاً در همین رویداد، ممکن است شاهد معرفی پیکسل واچ 2 نیز باشیم. طبق معمول دستگاه‌های گوگل، سری پیکسل 8 با فاش شدن اطلاعات زیادی و فاش کردن جزئیات از رادار خارج نمی‌شود. به طرز جالبی، گوگل تصویری از گوشی هوشمند آینده خود، پیکسل 8 پرو را در فروشگاه آنلاین خود فاش کرد. می‌توانید تصویری از گوشی هوشمند زیر را ببینید که تا کنون بیشتر خبرهای فاش شده را تایید می‌کند.

مشخصات پیکسل 8 پرو

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، پیکسل 8 پرو از دستورالعمل های طراحی پیشینیان خود با حداقل تغییرات پیروی می کند. یکی از بزرگترین تغییرات، حضور یک سنسور دما در پشت گوشی است. این پرچمدار دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی QHD+ LTPO OLED با نرخ تازگی 120 هرتز است. گوشی با چیپست Tensor G3 قدرت می‌گیرد و همچنین دارای 12 گیگابایت رم است.

این گوشی با گزینه‌هایی با ظرفیت 128 گیگابایت یا 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. همچنین، اسکنر اثر انگشت فوق‌صوتی در صفحه نمایش نیز وجود خواهد داشت. این گوشی دارای یک سامانه دوربین سه‌گانه است که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، یک دوربین اولتراواید 64 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو 48 مگاپیکسلی است.

علاوه بر این، یک دوربین سلفی 11 مگاپیکسلی و یک باتری 4,950 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 27 واتی نیز وجود دارد. این دستگاه از روز اول با سیستم عامل اندروید 14 عرضه خواهد شد.

گوگل پیکسل 8 همان چیپست و نسخه اندروید، همان دوربین سلفی، اسکنر اثر انگشت و گزینه‌های ذخیره‌سازی را دارا خواهد بود. این گوشی کوچک‌تر است و صفحه نمایشی به اندازه 6.17 اینچ با رزولوشن Full HD+ و نرخ تازگی 120 هرتز دارد. این دستگاه دوربین دوگانه (50 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل) و باتری 4,485 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سیمی 24 واتی و شارژ بی‌سیم 12 واتی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

technoc-instagram