آخرین نسخه پایدار مرورگر اج مایکروسافت منتشر شد

نسخه جدید مرورگر اج مایکروسافت ویژگی‌های جدیدی در نوار کناری خود دارد که با قدرت و قابلیت Edge Copilot مجهز شده‌ است.

نسخه جدید مرورگر اج مایکروسافت با شماره 111.0.1661.41 ویژگی‌های جدیدی در نوار کناری خود دارد که با قدرت و قابلیت Edge Copilot مجهز شده‌ و امکان دید پیشرفته و حالت شناور را برای کاربران فراهم می‌کند.

به گزارش تکناک، مایکروسافت علاوه بر بهبودهای نوار کناری در  نسخه جدید مرورگر یک فید جدید بهNew Tab   در مرورگر اج اضافه کرده و سیاستی برای پاکسازی داده‌های حالت IE نیز فراهم کرده است.

نوار کناری جدید مایکروسافت اج در این نسخه، Sidebar چندین ویژگی و بهبود جدید را با هدف افزایش بهره‌وری، راحتی و تجربه کاربر معرفی می‌کند که به برخی  از نکات برجسته آن می پردازیم:

  • Discover جدید: ویژگی Edge Copilot ابزار قدرتمندی است که به کاربران کمک می کند بهره وری و کارایی خود را افزایش دهند.این ویژگی پیشنهادات و بینش های هوشمندانه ای را بر اساس موضوعات صفحه وب در حال مرور توسط کاربر ارائه می دهد. ، Edge Copilot به عنوان نماد Bing جدید در نوار ابزار به کاربران کمک می‌کند تا ایمیل‌های بهتری بنویسند، سریع‌تر در وب جستجو کنند، مهارت‌های جدید را بیاموزند و همه این کارها راحت‌تر انجام شود.
  • بهبود نوار کناریEdge : ، کاربر با افزوده شدن قابلیت  پنهان کردن خودکاربه نوار کناری می تواند بهره وری و سهولت در استفاده را بدون از دست دادن فضای ارزشمند صفحه نمایش به حداکثر برساند. نوار کناری Edge زمانی که کاربر از آن استفاده نمی‌کند پنهان می‌شود و تنها زمانی ظاهر می‌شود که کاربر به آن نیاز داشته باشد.
  • بهبود تعامل نوار کناری : قابلیت جدید هوور به کاربران اجازه می‌دهد که با نگه داشتن ماوس روی نماد Bing در نوار ابزار، نوار کناری را باز کنند. این عمل با ارائه یک روش یکپارچه و بصری برای دسترسی به ابزارهای مورد استفاده کاربران، بهره وری و راحتی آنها را افزایش می‌دهد.

با توجه به نیاز، مدیران می‌توانند با استفاده از تنظیمات زیر، نوار کناری و تجربیات آن را کنترل و سفارشی کنند.

  • اگر ادمین ها نوار کناری را فعال کنند، کاربران به Sidebar و تجربه Edge Copilot دسترسی خواهند داشت. نوار کناری همیشه در قاب مرورگر نشان داده می شود. با کلیک بر روی نماد Bing در نوار ابزار، ویژگی جدید Discover فراخوانی می شود.
  • اگر مدیران حالت “تنظیم نشده” را انتخاب کنند، کاربران به Sidebar و تجربه Edge Copilot دسترسی خواهند داشت. برخلاف زمانی که نوار کناری «فعال» است، کاربران آن‌ها می‌توانند نوار کناری را همیشه نشان دهند یا به‌طور خودکار پنهان کنند.
  • اگر ادمین ها نوار کناری را غیرفعال کنند، Discover و نوار کناری برای کاربرانشان غیرقابل دسترسی خواهد بود.
  • توجه: در این نسخه، ادمین ها توانایی غیرفعال کردن Discover و حفظ نوار کناری را ندارند.

افزودن گزینه های سفارشی سازی اضافی برای دکمه های نوار ابزار کناری در نسخه های آینده مایکروسافت اج برنامه ریزی شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.