آغاز تولید کامپیوتر قابل حمل Ayaneo Slide

شرکت تخصصی دستگاه های بازی قابل حمل Ayaneo، کامپیوتر جدید خود Ayaneo Slide را با صفحه کلید RGB  به صورت نهایی تکمیل کرده است.

به گزارش تکناک، این شرکت در کانال Discord خود، تأیید می‌کند که دستگاه Ayaneo Slide در حال حاضر در فرآیند تولید آزمایشی قرار دارد.

تاکنون تعداد کمی از کامپیوترهای قابل حمل وجود داشته‌اند که مکانیزم لغزاندن برای نمایش صفحه کلید فیزیکی داشته باشند؛ فکر می‌کنیم تنها مدل دیگر از شرکت GPD با این شکل ظاهری وجود داشته باشد. با این حال، این امکان به Ayaneo داده می‌شود که با افتخار ادعا کند دستگاه خود اولین طراحی صفحه کلید با ‌نور RGB است. البته، اجزای این دستگاه نیز به طور کامل به روز هستند.

مشخصات منتشرشده قبلی نشان می‌دهد که دستگاه Ayaneo Slide با یک پردازنده AMD Phoenix عرضه خواهد شد که هیچ جای تعجبی نیست. به طور خاص، تیزر رسمی ماه ژوئیه اعلام می‌کند که Ryzen 7 7840U انتخاب شده است.

بعضی از تغییرات طراحی جالب شامل تنظیم زاویه نمایشگر بر اساس اصول ارگونومیک در هنگام نمایش صفحه کلید و رابط کاربری بهبود یافته AYASpace 2 با پشتیبانی کامل از صفحه کلید است. علاوه بر این، علاوه بر صفحه کلید RGB، نور پس‌زمینه RGB دسته‌های بازی نیز را در بر می‌گیرد.

بعضی از مشخصات اساسی هنوز باید اعلام شوند، مانند حافظه RAM و فضای ذخیره‌سازی، و همچنین قیمت‌گذاری. اما انتظار طولانی برای اطلاعات بیشتر لازم نیست، زیرا Ayaneo اعلام کرده است که تولید آزمایشی را ترتیب داده و برای “پیش‌خریدهای غافلگیرکننده” و رویدادهای تبلیغاتی مختلف آماده می‌شود.

تصاویری که در بالا مشاهده می‌کنید، نمایش طراحی، طرح‌ها و رنگ‌های (سیاه و سفید) نهایی Slide را نشان می‌دهد. این به این معنی است که تصاویر و ویدیوهای قبلی (مانند ویدیوی درج شده) ممکن است شامل یا برخی از ویژگی‌های طراحی ارسالی باشند.

آخرین باری که Ayaneo در عناوین Tom’s Hardware حضور داشت، اعلامیه عرضه یک دستگاه قابل حمل با سیستم عامل اندروید بود که با استفاده از تجربه و دانش شرکت در زمینه دستگاه‌های قابل حمل x86 تولید شده بود. دستگاه Ayaneo Slide یک دستگاه با سیستم عامل ویندوز 11 است که با دستگاه‌های Steam Deck و ROG Ally رقابت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.