آغاز رسمی طرح اشتراک درآمد تبلیغات برنامه X

توییتر، که ایلان ماسک در حال حاضر در حال تغییر نام آن به X است، به طور رسمی برنامه اشتراک درآمد تبلیغات خود برای تولید‌کنندگان محتوا را اجرایی می کند.

به گزارش تکناک، این شرکت در اوایل این ماه به برخی از تولید کنندگان محتوا هزینه پرداخت کرده بود، اما اکنون، کاربران واجد شرایط سراسر جهان، می‌توانند از تب monetization در تنظیمات برای این طرح درخواست دهند.

مشترکین X Blue (نام جدید توییتر بلو) یا یک سازمان تأیید شده، دارای حداقل 15 میلیون بازخورد (Impressions) در مجموع پست‌ها در 3 ماه گذشته و طبق یک سند پشتیبانی، حداقل 500 فالوور واجد شرایط این طرح خواهند بود.

به گفته این شرکت: «ما می‌خواهیم این فرآیند تا حد امکان ساده باشد، بنابراین همه مشترکین X Blue و تأییدشده سازمانی واجد شرایط تا زمانی که معیارهای لازم را داشته باشند و به آن بپیوندند، حق برخورداری از سهم درآمد را دارند. در صورت تأیید بیش از ۵۰ دلار درآمد توسط X، پرداخت دریافت خواهید کرد.» در سند پشتیبانی برنامه نحوه تعیین ارزش پرداخت ها مشخص نیست.

این برنامه مدتی است که در حال توسعه است. ماسک اولین بار آن را در ماه فوریه اعلام کرد و گفت تخصیص درآمد از امروز شروع شده است. پس از چند ماه، در نهایت پرداخت های اولیه شروع شد و برخی از تولید‌کنندگان محتوا، هزاران دلار درآمد داشته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.